آیا شهرداری تهران نیرو جذب خواهد کرد؟

6:00 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۹۲
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: اعتقاد دارم در شهرداری تهران کارهای فراوان بر زمین مانده است که اگر به آنها پرداخته شود ما نیروی انسانی نیز کم خواهیم آورد.

لطف الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران نیروی انسانی مازاد دارد یا خیر؟ اظهار کرد: اعتقاد دارم در شهرداری تهران کارهای فراوان بر زمین مانده است که اگر به آنها پرداخته شود ما نیروی انسانی نیز کم خواهیم آورد.

وی افزود: برنامه ما در شهرداری تهران این است که یک سیستم انگیزشی داشته باشیم که بتوانیم از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده کنیم و شهرداری تهران امکان خدمات رسانی بهتری داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ادامه داد: همچنین در زمینه تبدیل وضعیت قرارداد فرزندان شهدا و ایثارگر در شهرداری تهران پیگیر هستیم و در مرحله گزینش قرار دارند و پیگیر وضعیت این عزیزان خواهیم بود.

فروزنده  در مورد جذب نیرو در شهرداری تهران گفت: فعلا بر اساس نیاز نیروهای خود را داریم و از ظرفیت نیروهای انسانی استفاده خواهیم کرد اما در آینده ممکن است جذب نیرو داشته باشیم اما فعلا دست به چنین کاری نخواهیم زد.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: تهران شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *