رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال به تداخل بازی‌های آسیایی با رقابت‌های جهانی

7:45 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۷۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال توضیحاتی را در خصوص تداخل رقابت‌های جهانی با بازی‌های آسیایی داد.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تداخل رقابت‌های قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی جهان روز بیستم شهریور به پایان می‌رسد و این در حالیست که بازی‌های آسیایی نوزدهم شهریور آغاز می‌شود.؛ اما خاطرم است که در یکی از دوره‌های بازی‌های آسیایی تیم‌هایی که در رقابت‌های جهانی به میدان رفتند در مرحله اول رقابت‌های والیبال بازی‌های آسیایی شرکت نکردند و از مرحله دوم به این رقابت‌ها اضافه شدند. اگر این اتفاق رخ دهد مشکلی برای حضور تیم ملی در ۲ رویداد نخواهد بود؛ اما  در حال حاضر مشخص نیست برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی قرار است به چه شکل باشد.

وی افزود: اگر قرار است تیم ملی  هم در بازی‌های آسیایی و هم در رقابت‌های جهانی شرکت کند قطعا در هر ۲ رویداد با تمام قوا و همه نفرات اصلی حاضر خواهیم شد؛ اما با توجه به اینکه نمی‌دانیم برنامه بازی‌های آسیایی به چه شکل است نمی‌شود در این خصوص اظهارنظر دقیق کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص خروجی جلسه کمیته فنی که دوشنبه برگزار شد، گفت: مهمترین خروجی این جلسه این بود که قرار شد در تیم‌های پایه سازندگی در اولویت قرار بگیرد و پس از آن به دنبال نتیجه‌گرایی باشیم. این موضوع می‌تواند در سال‌های آینده کمک بزرگی به تیم ملی باشد.

عطایی در خصوص اینکه برخی منتقدان عنوان کردند تمرینات تیم‌های پایه باید با تمرینات تیم ملی بزرگسالان به یک شکل باشد تا بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه می‌شوند دچار دوگانگی در سبک بازی نشوند، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها کلی‌گویی است. سبک بازی والیبال ایران تلفیقی از سرعت و قدرت است. اینگونه نیست که در رده‌های پایه بازیکنانمان مثلا شبیه روس‌ها بازی کنند و وقتی به رده بزرگسالان آمدند دچار دوگانگی شوند. البته اینکه در رده‌های پایه بازیکنان سرویس پرشی می‌زنند اتفاق خیلی خوبی است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *