رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاظمی: تیم ملی برتری محسوسی نسبت به حریفانش در زمین دارد/ نمی‌توانم درباره تغییر اسکوچیچ نظر بدهم

13:43 - 25 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۴۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید نسبت به گروهمان در جام جهانی درباره کادر بعدی تیم ملی تصمیم بگیریم.

حسین کاظمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر را اظهار داشت: بعد از نتیجه خیلی خوبی که مقابل لبنان در دقایق پایانی گرفتیم با یک روحیه بسیار خوب و با ریکاوری مطلوبی که انجام شده است تیم ملی برای این بازی آماده شده و همه مردم منتظرند تا مثل دیدارهای قبل در این دیدار هم نتیجه خوبی بگیریم تا دل مردم شاد شود.

وی درباره این که از لحاظ فنی این دیدار را چطور ارزیابی می‌کند گفت: با توجه به شرایطی که اسکوچیچ از لحاظ فنی و تاکتیکی در تیم پیاده کرده تیم ملی برتری نسبی و محسوسی نسبت به حریفان خود در زمین دارد تا جایی که این تیم می‌تواند برتری خود را در زمین به حریف دیکته کند تا نتیجه لازم در نهایت در مسابقات به دست بیاید.

کاظمی درباره اینکه عده‌ای معتقدند به محض قطعی شدن صعود باید تغییراتی در کادر فنی صورت بگیرد تا به جای اسکوچیچ از یک مربی بزرگ‌تر استفاده شود تا به این ترتیب فرصت هم از دست نرود، تاکید کرد: این موضوع به سیاست‌های فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود و باید یک کار کارشناسی بزرگ روی این کار صورت بگیرد تا به جمع‌بندی برسند که این کار را انجام بدهند یا خیر. اما در هرصورت اسکوچیچ تا اینجای کار توانمندی خود را نشان داده و این موضوع به تصمیم‌گیری کلان فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود که اگر یک تفکر جمعی پشت آن باشد می‌توان در این باره بهترین تصمیم را لحاظ کرد. من به صورت شخصی نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی درباره اینکه پس اینطور احساس می‌کند که الان تغییر و تحول در تیم ملی صلاح نیست گفت: خرداد سال آینده جام‌جهانی قرعه‌کشی می‌شود و از آبان ماه این مسابقات آغاز خواهد شد. بنابراین به نظر من بعد از قرعه کشی بر حسب رقیبانی که در گروهمان قرار می‌گیرند و اینکه چه هدف گذاری برای حضور در جام جهانی تعریف می‌کنیم، می‌توانیم چنین تصمیمی را بگیریم، اما باز هم تاکید می‌کنم که اسکوچیچ در تیم ملی رزومه خوبی داشته و نتایج مطلوبی را گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *