تات: امیدوارم روند شکست ناپذیری مان را ادامه دهیم/ بازی با ۲ مهاجم در غیاب طارمی؟ جوابم برایتان ناامیدکننده است

20:35 - 24 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۳۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را مقابل سوریه ادمه بدهیم.

- ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

*فردا بازی مهم دیگری در پیش داریم، بعد از ۵ بازی که در دور رفت انجام دادیم ۵ بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدواریم در این بازی‌ها هم بازی های خوبی ارائه کنیم.

*بازی فردا در خاک اردن و به میزبانی سوریه برگزار می شود. بازی سختی در پیش داریم و هیچ تیمی نمی تواند مدعی شود که بازی آسانی در این زمین در پیش دارد. امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادمه بدهیم. اگر بازیکنان با اشتیاق و انرژی صد درصدی وارد زمین شوند مطمئنم می‌توانیم با نتیجه خوبی این مسابقه را تمام کنیم.

* اولین بار نیست که قرار است به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینم. در بازی دور رفت مقابل سوریه هم به دلیل بیماری اسکوچیچ من روی نیمکت حضور داشتم و به عنوان سرمربی فعالیت کردم.

*با وسایل ارتباطی که این روزها وجود دارد مطمئنا با سرمربی تیم ملی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را خواهیم داشت.مطمئنا در این زمینه مشکلی پیش نخواهد آمد.

*بازی با ۲ مهاجم در غیاب طارمی؟ شاید جوابی که می‌دهم برایتان ناامید کننده باشد چون در سوال شما اما و اگرهای بسیاری وجود داشت. هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صد درصدی نرسیده ایم، اما هر بازیکنی وارد زمین شود با تمام انرژی بازی خواهد کرد.اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم به هدف بزرگی که همانان صعود به جام جهانی است نزدیک می شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *