فرماندار بندرعباس: راه‌های مسدودشده مناطق زلزله‌زده بازگشایی شد/ آب، برق و ارتباطات در فین وصل شده است

15:12 - 24 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۲۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرمانار بندرعباس با بیان اینکه آب، برق و ارتباطات در مناطق زلزله زده فین وصل شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: همه راه‌های مسدود نیز بازگشایی شده‌اند.

عزیزالله کناری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به شهروندان در مناطق زلزله زده شهرستان بندرعباس گفت: خدمات رسانی به خانوار‌های آسیب دیده از زلزله عصر روز گذشته، در سطح شهرستان بندرعباس با دقت و حساسیت در حال انجام است.


وی ادامه داد: براساس برآورد‌های اولیه، برنامه ریزی‌های لازم جهت آغاز فرآیند بازسازی واحد‌های تحریب شده در حال انجام است و تقسیم بندی لازم برای تعیین وظایف دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی مختلف در حال انجام است.


فرماندار بندر عباس با اشاره به اینکه از اولین ساعات وقوع زلزله به همراه دیگر مسئولان اجرایی، امدادی، پزشکی، خدماتی، نظامی و انتظامی برای رسیدگی به وضعیت مردم در شهر فین حضور داریم، تاکید کرد: چادر به تعداد لازم برای اسکان موقت در اختیار شهروندان قرار گرفته است و در حال استقرار کمپ هستیم تا افرادی که نمی‌خواهند در چادر بمانند در کمپ‌ها استقرار یابند.

کناری با بیان اینکه آب، برق و ارتباطات در مناطق زلزله زده فین وصل شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: همه راه‌های مسدود نیز بازگشایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه عمده خسارات زلزله در بخش منازل مسکونی روستایی است، عنوان کرد: واحد‌های مسکونی شهر فین آسیب کمتری دیده‌اند.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله حدود ۴۸ نفر بود، گفت: بجز ۶ نفر بقیه حادثه دیدگان مرخص شده‌اند.


کناری با اشاره به تلاش‌های هلال احمر برای رساندن چادر و مواد غذایی به حادثه دیدگان از زلزله روز گذشته گفت: همه مسئولان و گروه‌های امداد و نجات در تلاش هستند تا شهروندان در مناطق آسیب دیده از زلزله دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *