رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید دادستان دزفول از پارک جنگلی لاله با هدف رفع مشکلات زیست محیطی

14:19 - 24 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۱۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به دنبال ایجاد مشکلات زیست محیطی در پارک جنگلی لاله، از بین رفتن درختان با ارزش و شکایت‌های متعدد ادارات دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از این پارک جنگلی بازدید کرد.
- مهدی آماده از بازدید پارک جنگلی لاله با هدف رفع مشکلات زیست محیطی خبر داد و گفت: اخیرا شکایت‌های متعدد قضایی از سوی اداره‌های محیط‌ زیست، منابع طبیعی و زمین شهری از پیمانکار و واسطه‌های مربوطه درباره پارک جنگلی لاله به این دادسرا واصل شد. همچنین شاهد اعتراض گسترده بیش از 40 انجمن زیست‌محیطی در استان خوزستان به دلیل عدم رسیدگی و سهل‌انگاری پیمانکار و اداره کل منابع طبیعی بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به همراه جمعی از دوستداران محیط‌ زیست دزفول از قسمت‌های مختلف پارک بازدید صورت گرفت افزود: همچنین چگونگی شکل گرفتن قرارداد ها  و عدم تعهد به مفاد قرارداد توسط پیمانکار ابتدایی و واگذاری به افراد دیگر و قطع و عدم رسیدگی و آبیاری درختان و سو استفاده از زمین‌های اداره زمین شهری و شکایت‌های انجام‌شده در این زمینه، مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان دزفول ضمن قول پیگیری و به نتیجه رسیدن هرچه سریع‌تر این پرونده، از نماینده شهر دزفول خواست پیگیری‌های بیشتری از طریق وزیر مربوطه صورت گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *