رهایی ۱۱۰ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورا‌های حل اختلاف فارس

8:00 - 24 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۹۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس از رهایی ۱۱۰ محکوم به قصاص از چوبه دار از ابتدای سال گذشته تا پایان مهر ماه سال جاری با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین توانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس در گفتگو با میزان از رهایی ۵۰ محکوم به قصاص از چوبه‌دار با همت شورای حل اختلاف استان فارس از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان فارس، ۶۰ محکوم به قصاص آزاد و به جامعه و آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس ادامه داد: به این ترتیب از ابتدای سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری شاهد رهایی ۱۱۰ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش اعضای این شورا بوده ایم.

وی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی مرکز توسعه حل اختلاف است، افزود: به تأسی از سیره اهل بیت و با کمک معتمدین، ریش سفیدان، علما و ائمه جماعات با محوریت توسعه حل اختلاف در راستای مصالحه پرونده‌های قتل، اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی صورت گرفته و امید است در ماه‌های آتی شاهد روند رو به رشد و افزایش صلح و سازش در مرکز توسعه حل اختلاف استان فارس باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *