معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری تهران معارفه شد

11:05 - 23 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی گفت: دادگستری مستمرا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر اجرای برنامه‌ها دارد که عهده‌دار آن معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات است.
- مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران، قائم مقام، معاون منابع انسانی و فرهنگی، معاون مالی، و مدیر حفاظت اطلاعات و جمعی از مدیران ستادی دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزارشد.

دادگستری مستمرا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر اجرای برنامه‌ها دارد

محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: تهران، ام‌القرای جهان اسلام و مرکز سیاسی کشور است که تکلیف را بر ما سخت‌تر می‌کند و خوشحالیم که تمامی کارکنان دادگستری، افرادی ارزشمدار و توانمند هستند.

رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به عملکرد حسن بابایی در دوران خدمت در معاونت فناوری و برنامه ریزی گفت: وی در مدت حضور در دادگستری استان تهران به طور شایسته و مجدانه پیگیر امور بوده و خالصانه خدمت کرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در سازمان خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات و مدیریت دستگا‌ه‌ها عمده مشکلات در دوحیطه اصلی برنامه‌ریزی و یا در اجرای برنامه‌هاست.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *