باید سرانه کتابخوانی کشور به شرایط بهتری برسد

9:53 - 23 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۸۲۲
رئیس شورای شهر تهران گفت: در کشور، مکتب و انقلاب جایگاه خاصی را برای کتابخوانی قائل هستیم و بوده‌ایم. انشالله بتوانیم در این زمینه در کل کشور میزان کتابخوانی را از آنچه که هست و مناسب نیست به شرایط بهتری برسانیم.

_ مهدی چمران در ابتدای جلسه بیست و سوم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز را که روز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) است را به همه تبریک می‌گویم. امیدوارم که بیاموزیم پیرو مکتب ولایت و ائمه اطهار باشیم.

او ادامه داد: فردا روز کتاب و کتابخوانی است و در کشور، مکتب و انقلاب جایگاه خاصی را برای کتابخوانی قائل هستیم و بوده‌ایم. انشالله بتوانیم در این زمینه در کل کشور بتوانیم میزان کتابخوانی را از آنچه که هست و مناسب نیست به شرایط بهتری برسانیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات شورا در ارتباط با حمایت از کتاب گفت: کتابخانه‌هایی را که شهرداری تهران ایجاد کرده به مراتب از کتابخانه دیگر دستگاه‌ها قوی‌تر است. در برخی از ایام کتابخانه‌های شهرداری شبانه روزی بودند و در هر محله‌ای سعی بر این بوده که کتابخانه ایجاد شود.

چمران گفت: فردا روز جهانی دیابت و روز جهانی نیکوکاری نیز هست. در کشور در نیکوکاری پیشتاز بوده ایم و مردم بسیاری از مسائل کشور را با نیکوکاری و توسط خیرین حل می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *