کشف سرقت از انبار ضایعاتی

14:31 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۶۶۴
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با همکاری همدستش از انبار یک ضایعاتی سرقت کرده بود، خبر داد.
- سیدقاسم موسوی فر رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: دهم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت ضایعات مسی و برنجی از انبار ضایعات واقع در خیابان خاوران در کلانتری ۱۳۲ نبرد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ششم مرداد ماه محل کار خود که انبار ضایعات، می‌باشد را ترک و صبح روز بعد پس از مراجعه متوجه شدم سارق یا سارقان از روی دیوار وارد و اقدام به ربودن مقادیری اموال از قبیل حدود ۴۰۰ کیلوگرم ضایعات برنجی، یکصد کیلوگرم ضایعات مسی، دستگاه DVR و... به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان جهت انجام تحقیقات میدانی به محل سرقت عزیمت، با بررسی صحنه جرم و بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم متوجه می‌شوند سارقان ۲ نفر بوده اند که یکی از آن‌ها مرتضی نام دارد و از سارقان سابقه دار پلیس آگاهی است.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با هماهنگی مرجع قضائی دستورات لازم در خصوص دستگیری سارقان اخذ می‌شود که با پی جویی مستمر کارآگاهان پاتوق متهم واقع در خیابان اتابک، شناسایی و در یک عملیات پلیسی مرتضی، دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق بخشی از اموال مسروقه کشف، و متهم برای انجام تحقیقات به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه منتقل می‌شود.

موسوی فر افزود: در تحقیقات معموله با توجه به دلائل و قرائن متقن موجود متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت سرقت را با همدستی یکی از دوستان خود بنام بهروز که بواسطه مصرف مواد با وی آشنا گردیده انجام و اموال را جهت تامین مایحتاج و هزینه مصرف مواد به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نمی‌باشد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح مرتضی به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت جهت دستگیری همدست متواری اش و همچنین کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *