بررسی مشکلات مشاورین املاک توسط دستگاه قضایی جاجرم در خراسان شمالی

9:13 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۴۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی با همراهی مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، صمت از تعدادی بنگاه معاملات مسکن در این شهرستان بازدید کرد.
- فدوی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم در خراسان شمالی ضمن بازدید از چندین بنگاه معاملات املاک مسکن،با بیان مصادیقی از گزارش‌های انتقادی برخی شهروندان از عملکرد تعدادی از بنگاه‌های معاملاتی در شهرستان، هدف از این بازدید را اعمال نظارت‌های لازم و تقویت مراقبت‌های قانونی و بهبود و توسعه کمی و کیفی نحوه ارائه خدمات به مردم منطبق با مبانی حقوقی و قانونی عنوان کرد.

وی قانون را فصل الخطاب و خط قرمز همگان توصیف کرد و بیان داشت:هر گونه تعدی و تجاوز از حدود و ثغور قانونی واکنش جدی دستگاه قضایی را در پی خواهد داشت.

فدوی، گفت:حقوق مردم مهمترین عنوانی است که این دستگاه آن را در اولویت قرار داده است و با جدیت در جهت حفظ این حقوق تلاش خواهد کرد.

وی افزود:افرادی که بخواهند عالما و عامدا با اتکاء حول محور منافع شخصی خود پا را فراتر از موازین قانونی بگذارند باید منتظر عواقب بعدی و تبعات منفی اقدام خود باشند.

همتی، با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته مانند عدم اخذ مجوز‌های تخصصی در حوزه کار و فعالیت حرفه‌ای و یا انقضاء مهلت پروانه از تداوم نظارت‌های قانونی تا حصول نتیجه خبر داد.

وی از مسئولین ذی ربط خواست مشکلات موجود را ریشه یابی و زمینه‌های ساماندهی و رفع مشکلات جاری را تسهیل و تسریع نمایند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *