بازدید معاون دادستان اسفراین در خراسان شمالی از چند مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی

9:17 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۴۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در خراسان شمالی با همراهی رؤسای بهزیستی و آموزش و پرورش این شهرستان از برخی مراکز نگهداری و مراقبت از معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی بازدید کرد.
- همتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در خراسان شمالی از چند مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی در این شهرستان بازدید کرد.
 
وی هدف از این بازدید‌ها را تقویت روند اعمال نظارت‌های قانونی به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی و شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان و پیگیری مطالبات آنان عنوان کرد.

همتی، پس از گفتگوی چهره به چهره با مدیران این مراکز و مسؤولین نظارتی و همچنین تنی چند از مددجویان گفت: بدون تردید بخش عمده‌ای از مشکلات مبتلابه با عزم جدی و اقدامات راهبردی از طریق جلب مشارکت و همکاری و مساعدت همه جانبه ادارات و سازمان‌های مربوطه قابل رفع خواهد بود.

وی از بهزیستی شهرستان اسفراین خواست با ایجاد و تقویت کارگروه‌های ویژه و تخصصی روند اجرای دقیق مصوبات مربوطه و اقدامات اصلاحی لازم را به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان گزارش کند.

همتی، توجه و اهتمام جدی در راستای رفع مشکلات جسمی، روحی و روانی مددجویان و صیانت از بهداشت و سلامت آنان را از جمله مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی بیان کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *