بازدید مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد

14:33 - 21 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۴۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید کردند.

- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه دادستان عمومی مرکز استان و جمعی از مستشاران دادگاه‌های تجدیدنظر از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری طی سخنانی اظهار داشت: در راستای نظارت بر امور مرتبط با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها بازدید قضات و مقامات قضایی به صورت دوره‌ای و مستمر از زندان‌های استان صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری است افزود: مجازات حبس برای اصلاح و بازپروری مجرمان است و بر همین اساس سعی گردیده تا در زمان حضور این افراد در زندان امکانات متنوع فرهنگی و آموزشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا به هنگام خروج از زندان بتوانند به عنوان یک شغل و پیشه از آن استفاده کنند.

بهرامی تصریح کرد: علیرغم آنکه مجرم باید مجازات حبس خود را تحمل کند، اما گاهی رأفت اسلامی و تخفیفات قانونی شامل حال وی شده و بر اساس وضعیت و نوع رفتار و عملکرد از تخفیف مجازات و یا حتی آزادی بهره مند می‌گردد.


برچسب ها: بازدید از زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *