بازدید مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه از واحد‌های تولیدی احیاء شده مازندران

14:30 - 21 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۳۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه در سفر دو روزه خود به مازندران از واحد‌های تولیدی احیاء شده استان بازدید و در جریان فعالیت و وضعیت مالکیت این واحد‌ها قرار گرفت.

بر اساس به دستور رییس کل دادگستری مازندران فعال سازی مجدد واحد‌های تولیدی ورشکسته از اولویت‌های کنونی دستگاه قضایی استان مازندران بوده و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی ضمن بررسی و پیگیری‌های قضایی؛ توانستند بسیاری از این واحد‌ها را به چرخه تولید بازگرداند.

در این بازدید مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه با تاکید بر ارتقا توان تولید و رونق کسب و کار؛ دستگاه قضایی را حامی و پشتیبان واحد‌های تولیدی که در مدار قانون فعالیت دارند؛ دانسته و افزود: اداره کل تصفیه امور ورشکستگی با اختیارات قانونی ضمن رسیدگی به پرونده‌های ورشکستگی و مدیریت در تادیه دیون مانع تعطیلی واحد‌های تولیدی خواهند شد.

شایان ذکر است در بازدید ۴ ساعته کیاپاشا از ۵ واحد تولیدی شهرستان آمل ضمن استماع درخواست‌ها و خواسته‌های اصحاب تولید تعیین تکلیف مالکیت واحد‌های تولیدی و واگذاری این واحد‌ها به اشخاص داری اهلیت را مورد تاکید قرار دادند.


برچسب ها: واحدهای تولیدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *