رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تات: تا دقیقه آخر جنگیدیم/ قدم بزرگ برای صعود به جام جهانی برداشتیم

18:20 - 20 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۱۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و این یک قدم بزرگ برای صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی بود.

- ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اخراج اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی مقابل لبنان حاضر شد و صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قبل از اینکه به لبنان سفر کنیم می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم ولی از همان ابتدا می‌دانستیم از حریف بهتر هستیم و نشان دادیم از تیم لبنان سرتر هستیم.

*بازی برای ما گره خورد چون لبنان وقفه‌های زیادی ایجاد می‌کرد. البته از دقیقه اول می‌دانستیم باید با تمرکز وارد زمین شویم ولی روی یک توپ نامشخص و نامعلوم گل‌ خوردیم اما نتیجه صبوری خودمان را با زدن ۲ گل گرفتیم. این حکم یک جایزه برای صبوری ما بود که تا دقایق آخر از خود نشان دادیم.

*بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و این یک قدم بزرگ برای صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی بود.

*رفتار تحریک آمیز اسکوچیچ بعد از گل اول ایران؟! خیلی سخت است در مورد این مساله توضیح بدهم ولی در بازی‌هایی که پرتنش است و حریف با وقفه‌های زیاد شما را آزار می‌دهد چنین مساله‌ای خیلی طبیعی است. هیجانات ما در آن لحظه خیلی بالا بود و نشان دادن حرکت سرمربی تیم ملی بعد از گل تساوی خیلی غیر طبیعی نبود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *