پرداخت بهای خرمای استعمران آغاز شد

17:21 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۱۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: دولت خود را متعهد به حمایت از کشاورزان می‌داند و در خرید تضمینی خرمای استعمران با مداخله هوشمند و بهنگام، مانع از وارد شدن ضرر و زیان به کشاورزان شده است.
- بنا به اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، قاسم عرب با اشاره به اینکه در حال حاضر با تامین اعتبار صورت گرفته آهنگ پرداخت به نخلداران آغاز شده و بر اساس چک لیست‌های بارگذاری شده بر روی سامانه، تعداد یک هزار و ۷۴۷ سند کارسازی و پرداخت آن انجام شده است گفت: سایر پرداخت‌ها در فرایند آماده سازی و بارگذاری مستندات بر روی سامانه قرار دارند.

وی ادامه داد: خرید تضمینی خرمای استعمران با دستور وزیرجهاد کشاورزی و پیگیری‌های مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از نخلداران آبادان، ماهشهر، خرمشهر و کارون انجام شده و در دوره اجرای طرح، بالغ بر ۱۸ هزار تن خرما با درجه کیفیت متفاوت (یک، دو، سه) از نخلداران خریداری شده است.

معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی افزود: علی‌رغم کمبود اعتبارات، کار جهادی در دولت انجام شده است و پرداخت پول نخلداران در استان خوزستان شروع شده است و بزودی با تمامی نخلداران تسویه حساب خواهد شد.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *