رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۹۴ نفر از مراجعین

11:50 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۹۴ نفر از مراجعین برگزار شد.

- دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی، با اقشار مختلف مردم و مراجعین به دستگاه قضایی استان، به روال هر هفته در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

دهقانی در حاشیه این دیدار با اشاره به برنامه‌های دستگاه قضایی در دوران تحول و تعالی، اجرای عدالت به شکل مشهود و ملموس برای کلیه افراد جامعه و رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی را از محور‌های اصلی این برنامه‌ها خواند و اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی دادگستری استان ایلام است.

رییس کل دادگستری استان ایلام اظهار داشت: لزوم فراهم نمودن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم و مراجعین به دادگستری با مسئولین قضایی، برخورد توام با مهربانی و کرامت در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پیگیری درخواست‌ها و مشکلات آنان به کلیه حوزه‌های قضایی استان ابلاغ شده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام پس از استماع درخواست‌ها و مشکلات مراجعین، در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آنان در حدود موازین قانونی دستورات مقتضی را صادر کرد.

گفتنی است متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دادگستری کل استان به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *