آغاز عملیات احداث مجتمع شورای حل اختلاف جزیره قشم با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

11:43 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عملیات احداث مجتمع شورای حل اختلاف جزیره قشم با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

- عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان قشم با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان قشم با زیر بنای حدود پانصد متر مربع در مدت ۱۲ ماه احداث می‌شود.

علی صالحی در ادامه افزود: این مجتمع با هدف تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها و ایجاد صلح و سازش از طریق حل اختلافات مردم در نظر گرفته شده و متشکل از هفت شعبه می‌باشد.

وی یادآور شد: مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان قشم در بلوار مشاهیر این جزیره احداث می‌شود که به واسطه موقعیت مکانی نقش مهمی در تسهیل ایاب و ذهاب و نحوه خدمت رسانی به مردم قشم خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با قدردانی از همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این خصوص، ابراز امیدوای کرد: پروژه ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان قشم با تکمیل مراحل ساخت در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شورای حل اختلاف استان هرمزگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، در کنار ارائه خدمات مطلوب به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان دستگاه قضایی فراهم سازد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *