رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محصص: طارمی و اسکوچیچ باید خودشان مشکل را حل کنند/ مهدی بازیکن سرکشی نیست

12:16 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: بازی‌های سختی، به خصوص مقابل لبنان داریم، چون آن‌ها در کشور خودشان بازی می‌کنند، با این حال خوشبین هستم.

مرتضی محصص در گفت‌وگو با میزان، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان و سوریه در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنم، ایران لبنان را شکست دهد و دلایلی برای این صحبت‌هایم دارم. البته بازی بسیار سخت پیش رو داریم که اگر با موفقیت پشت سر بگذاریم، دیدار با سوریه راحت‌تر خواهد بود.

وی در خصوص مشکل بوجود آمده بین طارمی و اسکوچیچ گفت: در حال حاضر هر اظهار نظری می‌تواند روحیه تیم را تحت تأثیر قرار بدهد. بهترین کسی که می‌تواند مشکلات بین طارمی و اسکوچیچ را حل کند، خودشان هستند. طارمی بازیکن ارزنده‌ای است و اسکوچیچ هم تا به حال خوب نتیجه گرفته است؛ امیدوارم به زودی این مشکل حل شود.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: طارمی بازیکن سرکشی نیست و صاحب شخصیت حرفه‌ای است. اسکوچیچ هم موفق است و هر دو نقطه قوت تیم ملی هستند. امیدوارم هر دو را داشته باشیم. رسانه‌ها آزاد هستند، آنچه را می‌خواهند بنویسند. این مشکل بزرگی نیست و قابل حل شدن است چون هر دو در روند موفقیت تیم ملی نقش دارند.

مرتضی محصص در پایان درباره ترکیب احتمالی تیم ملی خاطر نشان کرد: احتمال دارد در غیاب طارمی، اسکوچیچ سیستم را تغییر دهد و با دو مهاجم؛ سردار آزمون و انصاری فرد بازی کند، یا حتی تک مهاجم آزمون باشد، به هر حال این‌ها احتمالات است که روز مسابقه مشخص می‌شود، اما اطمینان دارم تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *