«خود خواسته» بذرافشان آیا به مرحله پخش می‌رسد؟

10:11 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۵۲
«خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

- مدتهاست که قرار است سریال «۸۷متر» ساخته کیانوش عیاری قفل طلسم شدنش را بشکند و پخش خود را از شبکه یک آغاز کند حتی آنونس‌های این مجموعه هم از شبکه اول پخش گردید، اما دوباره گویا از کنداکتور پخش برداشته شد و طی اخبار منتشر شده قرار بر این بود که شبکه اول سیما پخش این مجموعه را پس از سریال «افرا» و به قولی یک هفته بعد از پایان مجموعه «افرا» آغاز کند، اما باز این قفل شکسته نشد تا اینکه این روز‌ها به گوش می‌رسد که با اتمام پخش مجدد مجموعه «زیر خاکی» قرار است سریال «خودخواسته» که این روز‌ها مراحل پایانی تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد راهی آنتن شبکه یک شود.

«خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

اما طبق گفته سازندگان سریال «خودخواسته» داستان این سریال از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود که ادامه آن به سال ۹۰ می‌رسد. ابتدای قصه سریال جوانی وجود دارد که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می‌کند. داستان این سریال خاص و شیرین است و گروه نویسندگان حدود ۵ سال برای نگارش آن زمان گذاشتند.

ثریا قاسمی، علیرضا آرا، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی، محمد صدیق‌مهر، محمد نادری، عزت‌الله مهرآوران، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی‌نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی‌پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب، صبا گرگین‌پور از بازیگران سریال هستند.

این روز‌ها خبر‌های زیادی از مراحل مختلف مجموعه «خودخواسته» منتشر می‌شود که نشان از آن دارد که سریال «۸۷متر» همچنان باید در صف پخش سیما باقی بماند.

باتوجه به اینکه مجموعه ۳۰ قسمتی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان از فصایی کمدی بهره می‌برد و درحال و هوای مجموعه «نابرده رنج» ساخته می‌شود می‌تواند سهم بسزایی در روحیه مخاطب داشته باشد و از آنجا که کاراکتر‌های اصلی داستان در جستجوی «گنج» هستند کش و قوس‌های جالبی را در بستر موضوعات اجتماعی به مخاطب ارائه می‌دهد.

سریال «خودخواسته که» به نوعی علاوه بر بهره‌برداری از موقعیت‌های کمیک از فضای معمایی و ماجرا‌های امنیتی نیز برخوردار است این روز‌ها تلاش دارد تا با اتمام کار تصویربرداری، به آنته شبکه یک برسد و به احتمال زیاد بزودی شاهد پخش آنوس این سریال برای قرار گرفتن در کنداکتور پخش خواهیم بود.

از نکات قابل توجه سریال «خود خواسته» آخرین حضور مرحوم عزت الله مهرآوران در این سریال است، مهرآوران در آخرین گفت‌وگو خود با میزان در سال 1400 پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفته بود: نوروز امسال مشغول بازی در دو سریال تلويزيونى هستم، هم اکنون مشغول بازی در سریال «خودخواسته» از علیرضا بذرافشان هستم. به همین دلیل بعید می‌دانم که بتوانم به سفر بروم. البته به واسطه کرونا اگر هم کاری نداشتم ترجیحا خانه می‌ماندم.

بازیگر سریال «خودخواسته» درباره فعالیت در دوران کرونا افزود: من از همان روز اول کرونا که آمد سر کار بودم، آن موقع مشغول بازی در سریال «پدر پسری» بودم و تا امروز هم مشغول کارم، به نظر من رعایت کامل پروتکل‌ها می‌تواند ما را از بیماری‌ها دور نگه دارد، البته که خوشبختانه در پروژه‌ها هم تهیه کنندگان حواسشان به سلامت افراد هست.

عوامل سریال «خود خواسته» عبارتند از: تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی_سعید سالارزهی، کارگردان:علیرضا بذرافشان_مدیر برنامه ریزی: امید همتی فراز_دستیار اول کارگردان: امیر حسین کهکشان_مدیر تولید: بیژن محرمی_مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی_مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی_طراح صحنه: امین جهانی_طراح لباس: زهره سلطانی_طراح گریم: امید گلزاده_مدیر تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور_عکاس: اسرافیل قاسمی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *