ادامه یک رویه اشتباه؛ خبری از انتخاب سرپرستان فدراسیون‌ها توسط مجمع نیست

10:13 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
انتصاب سرپرستان فدراسیون‌های اسکیت و تیراندازی مغایر با اساسنامه جدید فدراسیون‌ها است.

- در حالی که طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، اساسنامه جدید فدراسیون‌ها اجرایی شده، اما به نظر می‌رسد انتصاب‌ سرپرستان برخی از فدراسیون‌ها همچون تیراندازی و اسکیت طبق این اساسنامه انجام نشده و به نوعی انتصاب‌های صورت گرفته ادغامی از اساسنامه قبلی و جدید است.

علی دادگر پس از پایان دوره ریاستش در فدراسیون تیراندازی توسط وزیر وقت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد. پس از تغییر دولت و انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش، وی مهدی مبینی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد. انتصابی که مغایر اساسنامه جدید فدراسیون‌ها است.

نکته جالب اینکه وزارت ورزش برای اینکه انتصاب سرپرست فدراسیون تیراندازی با اساسنامه جدید فدراسیون‌ها مغایرتی نداشته باشد در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون تاییدیه آن را اخذ کرد. اینکه چرا وزارت ورزش این اختیار را به اعضای مجمع فدراسیون تیراندازی نداد تا آنها سرپرست فدراسیون را انتخاب کند مشخص نیست؛ اما قطعا این موضوع می‌تواند یک چالش جدی برای ورزش کشور باشد.

اصرار وزارت ورزش به انتصاب سرپرستان فدراسیون‌ها، آن هم در شرایطی که خودش تاکید زیادی به اجرایی شدن اساسنامه جدید دارد جالب توجه است. انتصاب سرپرست فدراسیون اسکیت هم طبق همین رویه انجام شد و همانند سال‌های گذشته سرپرست پیشین فدراسیون اسکیت برای ریاست این فدراسیون ثبت‌نام کرد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *