رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۳۱۰ قطعه پرنده کمیاب در ری

15:20 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۸۱۹
فرمانده انتظامی شهرستان ری، از کشف ۳۱۰ قطعه پرنده (سهره طلایی) قاچاق از یک قاچاقچی خبر داد.
_سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزلش در محدوده"خیابان فدائیان اسلام"، اقدام به نگهداری تعداد زیادی پرنده کمیاب به صورت غیر مجاز کرده است، بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی محل مورد نظر ماموران انتظامی به همراه عوامل محیط زیست به آنجا اعزام شدند، افزود: در بازرسی از منزل این فرد، تعداد ۳۱۰ قطعه پرنده کمیاب (سهره طلایی) که در تعدادی قفس نگهداری می‌شدند، کشف و به عوامل محیط زیست تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد ازتشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، در خصوص ارزش ریالی اموال کشف شده اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا در حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش و جدیت را داشته باشند تا در آینده دچار مشکلات زیست محیطی نشویم و انتظار ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

برچسب ها: تهران شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *