بازدید رئیس کل دادگستری بوشهر از مجتمع شورای حل اختلاف شهید حاج قاسم سلیمانی در گناوه

14:28 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۷۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس شورا‌های حل اختلاف استان از مجتمع شورای حل اختلاف شهید حاج قاسم سلیمانی در گناوه بازدید کرد.
علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس شورای‌های حل اختلاف استان به مناسبت سالروز تشکیل شورای‌های اختلاف قوه قضاییه از مجتمع شورای حل اختلاف شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان گناوه بازدید کرد.

در این بازدید جمادی باحضور درکلیه شعب در جریان روند کار شورا و مشکلات بعضی از شعب قرار گرفت و توصیه‌های لازم را بیان داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بیان تبریک سالروز تشکیل شورا‌های حل اختلاف از خدمات کارکنان شورا‌های حل اختلاف و فعالیت‌های انجام گرفته تشکر و قدردانی نمود.

جمادی، با تاکید بر اینکه اعضاء شعب همه تلاش خود را جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده بکار می‌گیرند عنوان کرد: رسالت ذاتی شورای حل اختلاف جهت تلاش برای برقرای مصالحه،حل و فصل اختلافات طرفین دعواست ،فعالیت‌ها و عملکرد شورای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم و رفع اطاله دادرسی را موثر است.

جمادی، گفت: می‌بایست با تلاش بیشتر فرهنگ صلح و سازش را در جامعه گسترش داد،این امر را در جامعه نهادینه کرد،به همین منظور در راستای کاهش پرونده‌های قضایی، کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شورای حل اختلاف استفاده می‌شود.

در این بازدید وی ضمن پاسخگویی به سوالات برخی از مراجعین،در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت،جهت مرتفع شدن مشکلات و درخواست‌های آن‌ها توصیه‌های لازم را بیان نمود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *