نتانیاهو: آمریکا را از برجام خارج کردیم/ ایران از ضعف اسرائیل آگاه است

11:02 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۶۷۵
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ضعف این رژیم در برابر ایران گفت که برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته‎ای تلاش کرده است.
- «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، به ضعف این رژیم در برابر ایران اعتراف کرد.
 
به گزارش «اسرائیل هیوم»، «نتانیاهو» در جدیدترین موضع گیری خود ضمن حمله به «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او را به سرقت اعتبار دیگران در زمینه اقتصاد متهم کرد.
 
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز ادعا کرد «در زمان نخست وزیری ام با وجود مخالفت آمریکایی‌ها به آن‌ها گفتم که هرکار لازم برای جلوگیری از توافق هسته‌ای با ایران را انجام می‌دهم؛ به لطف تلاش‌ها و عملیات‌های جسورانه مان توانستیم آمریکا را از برجام خارج کنیم که می‌تواند ایران را از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای بازدارد و حرکتش را متوقف کند.»
«نتانیاهو» در بخش دیگری اظهار داشت «ایران به خوبی ضعف‌های شما را می‌شناسد و به جلو حرکت می‌کند؛ بازگشت به توافق هسته‌ای در یک ماه آینده، خطری وجودی برای امنیت اسرائیل است ... نفتالی بنت، ساکت و مراقب است که تعهدش به دولت آمریکا را حفظ کند تا به طور علنی علیه بازگشت ایران اقدام نکند.»
 
او در بخش دیگری از اظهاراتش به تکرار ادعا‌های بی اساس خود پرداخت و ادعا کرد که برنامه هسته‌ای ایران خطری آشکار و جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *