بهره‌برداری از بیش ۲۶۷ هزار پورت تلفن ثابت در استان تهران

9:46 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۶۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: در استان تهران بیش از ۵۳۵ هزار پورت تلفن ثابت نصب و آماده شده است که از این تعداد بیش از ۲۶۷ هزار به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
- بنا به اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی رضایی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای دسترسی شهروندان به خدمات تلفن ثابت را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: برای رسیدن به پوشش مناسب در سطح استان پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت سرویس‌های تلفن ثابت یکی از درخواست‌ها نیازمندی‌های مردم به خصوص در روستاها، شهرک‌های اقماری و مسکن مهر را دسترسی به تلفن ثابت دانست و افزود: برای پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم علاوه بر شرکت مخابرات که به طور سنتی متولی ارائه خدمات تلفن ثابت بوده به سایر شرکت‌های توانمند برای ارائه خدمات تلفن ثابت مجوز داده شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که مجوز ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) و ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) را دریافت کردند موفق شده اند در استان تهران بیش از ۵۳۵ هزار پورت تلفن ثابت نصب و آماده کنند که از این تعداد بیش از ۲۶۷ هزار به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر کل ارتباطات استان تهران  افزود: در تلاش هستیم تا توسعه متوازنی در همه نقاط استان داشته باشیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *