رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گودرزی: جدایی ویسی فنی بود و هیچ لابی در کار نیست/ اسم کالدرون در هیئت مدیره مطرح نشد

18:18 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۲۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: جواد نکونام یکی از گزینه‌های ما است و هرچند گزینه خارجی هم داریم ولی کالدرون گزینه باشگاه فولاد نیست و نامش در هیئت مدیره مطرح نشد.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بعد از جدایی عبدالله ویسی اظهار داشت: با چند مربی در حال مذاکره هستیم و طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص می‌شود. مذاکرات در حال انجام است و گرشاسبی مسئولیت این موضوع را برعهده دارد. او با نفرات موردنظر صحبت می‌کند و گزینه بهتر انتخاب می‌شود.

وی در مورد گزینه‌هایی چون نکونام و کالدرون گفت: نکونام یکی از گزینه‌هاست. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد برای فولاد خیر باشد. هنوز هیچ چیز قطعی نیست؛ زمانی انتخاب ما قطعی می‌شود که سایت باشگاه اعلام کند، در غیر اینصورت باید صبر کرد. تمام گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی می‌کنیم. اصلا نمی‌شود با تکیه بر یک گزینه پیش رفت و باید چند گزینه در حال مذاکره داشته باشیم تا دستمان خالی نماند. من تا کنون اسمی از کالدرون نشنیدم. او گزینه خارجی خوبی است، اما تا کنون در هیئت مدیره صحبتی از کالدورن نشده است.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد دروازه‌بان سوری و جذب چند بازیکن دیگر برای تقویت فولاد تصریح کرد: با دروازه‌بان سوری در حال مذاکره هستیم و همه چیز در حد مذاکره است. تا کنون احمد الجبوری را به خدمت گرفتیم و از این پس جذب بازیکن را بر عهده سرمربی جدید گذاشتیم. او باید بیاید تا در نقطه‌ای که احساس می‌کند تیم نیاز به تقویت دارد بازیکن بگیریم. اگر با این شرایط بازیکن می‌گرفتیم و مربی جدید او را نمی‌خواست هم بار مالی برایمان داشت و هم لیستمان پر می‌شد. از این رو از این پس را به عهده مربی جدید می‌گذاریم تا با بررسی شرایط، نیاز تیم را به ما اعلام کند و بر حسب نیاز با بازیکن چه داخلی و چه خارجی وارد مذاکره شویم.

گودرزی در مورد اظهارات ویسی بعد از جدایی و غیر فنی بودن اخراج این مربی تاکید کرد: ویسی نظر خود را گفته است و من هر چه در مورد حواشی جدایی این مربی گفته می‌شود تکذیب می‌کنم. از نظر هیئت مدیره فرآیند کار تیم مقبول نبود. حس می‌کردیم تیم باید در این مقطع نتیجه می‌گرفت ولی این اتفاق رخ نداد. در نتیجه همین فرآیند بود که خواهان پایان همکاری شدیم. عمده تصمیم ما فنی بود. از نطر فنی با شرایط تیم مشکل داشتیم. می دیدیم که تیم خوب بازی نمی‌کند. با توجه به امکانات و اردوهایی که برگزار کردیم آن ضرباهنگ که باید را ندارد و به رشدی که توقع داشتیم نرسیده است.

وی ادامه داد: جمع بندی ما برای همکاری با این مربی فنی بود و اصلا غیرفنی نبود. اگر ویسی هفته به هفته پیشرفت می‌کرد شرایط فرق داشت. ما مس کرمان را بردیم، اما به اذعان همه، فوتبال خوبی بازی نکردیم. مقابل نفت مسجدسلیمان هم که به مساوی راضی شدیم، همین شرایط را داشتیم. ویسی مربی خوب، بزرگ و قابل احترامی است ولی در آن مقطع تصمیم جمعی بر این بود که تغییر و تحول صورت گیرد. البته شاید همه اعضای هیئت مدیره موافق این تغییر نبودند ولی اکثریت اتفاق نظر داشتند.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: فرآیند در کل فنی بود و اصلا غیر فنی نبود. اصلا اینطور نبود که دیگران بگویند این بیاید یا آن برود. احساس ما این بود که مجموعه با ویسی در ادامه به مشکل می‌خورد. او زحمت خود را کشید و سعی خود را کرد حتی پتانسیلی که در حد خودش بود برای موفقیت تیم گذاشت، اما توقع هیئت مدیره، باشگاه و هواداران را بر آورده نکرد. شاید ما نتوانستیم با او ادامه دهیم و برایش در هر جایی که هست آرزوی موفقیت می کنم. شک نکنید این تغییر فنی بود و هیچ لابی در آن دخالت نداشته است.

گودرزی با اشاره به این که ویسی در ابتدا معیارهای زیادی برای مربیگری در فولاد داشت تصریح کرد: ما اصراری به این انتخاب نداشتیم بلکه در آن مقطع ویسی در بین دیگر گزینه ها شرایط بهتری داشت. بومی بودن و قهرمانی با استقلال خوزستان در کنار بازی‌کردن و مربیگری در فولاد باعث شد او را انتخاب کنیم. از او حمایت کردیم تا با بهترین امکانات و اردو ها به نتیجه برسد. فکر می‌کردیم او دستش خالی است و به همین دلیل نتیجه نگرفت، اما در ادامه تصمیم هیئت مدیره بر این شد که جدا شوند.

وی ادامه همکاری با دیگر مربیان و یا تغییر کامل کادرفنی فولاد را از جمله وظایف سرمربی جدید دانست و تصریح کرد: این بستگی به نظر مربی آینده دارد. هر مربی می خواهد بیاید باید در مورد کمک مربیان تصمیم بگیرد. قطعاً هر مربی خودش نفراتی را همراه دارد ولی جزئیات این موضوع در اختیار سرمربی و مدیرعامل است و من خیلی مطلع نیستم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد بحث مدیرعاملی گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس گفت: ما هر بار در این مورد صحبت کردیم. گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد است و با ما قرار داد دارد. خودش هم بارها ادعان کرده می‌ماند. ما هم بنا را بر صداقت می‌گذاریم و می‌گوییم او می ماند. خواسته باشگاه پرسپولیس اگر همکاری با گرشاسبی باشد تا کنون با ما هیچ مکاتبه‌ای نشده و در خواستی نیامده است. پس تا زمانی که صحبتی نشده مبنا را بر ادامه همکاری می گذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *