تکیه بر پهپاد‌ها و توجه به حوزه جنگ الکترونیک؛ وجه تمایز رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰/ واگذاری برخی مسئولیت‌های کلان به متخصصان جوان

8:01 - 17 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۲۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی ارتش، تکیه بیشتر بر پهپاد‌ها و توجه بیشتر در حوزه جنگ الکترونیک، اشراف اطلاعاتی دقیق‌تر، استفاده بهتر از موشک‌های ایرانی و مهمات هوشمند را وجه تمایز رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در قیاس با رزمایش‌های گذشته برشمرد و گفت: واگذاری برخی مسئولیت‌های کلان به متخصصان جوان و استفاده بیشتر از جوانان در حوزه مختلف از دیگر ابعاد برجسته این رزمایش است.
امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، گفت: این رزمایش به دنبال سلسله رزمایش‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سال گذشته اجرا شده است.
 
سخنگوی ارتش: مهمترین پیام رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، هشدار به دشمنان بود
تصویر آرشیوی است
 
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با توجه به تجربیات برگزاری رزمایش‌های گذشته، به لحاظ تاکتیکی با حمایت‌های راهبردی مجموعه ارتش و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص)، تفاوت‌های زیادی با رزمایش‌های گذشته دارد.
 
تکیه بیشتر بر پهپاد‌ها و توجه بیشتر در حوزه جنگ الکترونیک
تقی خانی تکیه بیشتر بر پهپاد‌ها و توجه بیشتر در حوزه جنگ الکترونیک، اشراف اطلاعاتی دقیق‌تر، استفاده بهتر از موشک‌های ایرانی و مهمات هوشمند را وجه تمایز رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در قیاس با رزمایش‌های گذشته برشمرد و اضافه کرد: واگذاری برخی مسئولیت‌های کلان به متخصصان جوان و استفاده بیشتر از جوانان در حوزه مختلف از دیگر ابعاد برجسته این رزمایش است.
 
سخنگوی ارتش: مهمترین پیام رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، هشدار به دشمنان بود
تصویر آرشیوی است
 
سخنگوی ارتش با اشاره به تلاش ارتش جهت تقویت شبکه‌های یکپارچه در فرماندهی و کنترل نیرو‌ها ازجمله ابعاد برجسته رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، تصریح کرد: اقدامات قوی‌تر در حوزه اقدامات مشترک، از دیگر برجستگی‌های محتوایی این رزمایش است.
 
سخنگوی ارتش: مهمترین پیام رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، هشدار به دشمنان بود
تصویر آرشیوی است
 
تقی خانی در تشریح پیام‌های رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، گفت: این پیام‌ها، متناسب با شیوه‌های اتخاذشده برای برگزاری رزمایش‌ها به لحاظ موقعیت مکانی و زمانی دارد، هر رزمایشی، پیام‌های داخلی برای مردم و پیام برون‌مرزی برای دوست و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
پیام آشکار و علنی ارتش به ملت ایران دو دوستان و دشمنان منطقه‌ای
سخنگوی ارتش با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی آشکار و علنی برای ملت بزرگ ایران با برگزاری این رزمایش دارد، گفت: ارتش با برگزاری این رزمایش به ملت بزرگ ایران، اطمینان داد که نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط آمادگی روحی و رزمی بسیار خوبی قرار دارد.
 
سخنگوی ارتش: مهمترین پیام رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، هشدار به دشمنان بود
تصویر آرشیوی است
 
تقی‌خانی با تشریح پیام فرا منطقه‌ای ارتش در جریان برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، افزود: پیام ارتش به دوستان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران این است که کشور‌های دوست و مسلمان منطقه، به ظرفیت‌های خودشان اتکا کنند و از تکیه به کشور‌های فرا منطقه‌ای پرهیز کنند.
 
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیام ارتش با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش به دشمنان، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام ارتش با برگزاری این رزمایش، به هر دشمنی بود که بخواهد کوچک‌ترین و کمترین چشم‌داشتی به خاک پاک جمهوری اسلامی داشته باشد.
 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *