نکونام منصرف شد؛ مربی خارجی در راه تراکتور

16:02 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه تراکتور با انصراف از جذب مربی داخلی پرونده جذب یک مربی خارجی را باز و تا حدود زیادی با او به توافق رسید.

- استعفای فیروز کریمی بلافاصله مورد موافقت باشگاه تراکتور قرار گرفت و این مربی از جمع تبریزی‌ها جدا شد. در ادامه از بین گزینه‌های مد نظر داخلی تراکتوری‌ها اعتقاد زیادی به همکاری با مربی داخلی داشتند و مذاکرات جدی را با جواد نکونام و چند نفر دیگر انجام دادند که هدف اصلی همکاری با نکونام بود و می‌خواستند وی را جانشیبن کریمی کنند.

از سوی دیگر با برکناری عبدالله ویسی از تیم فولاد شرایط برای بازگشت نکونام به اهواز نیز فراهم شد و همین موضوع باعث شد مذاکرات تراکتوری‌ها که تا پیش از این با نکونام به شکل تلفنی بود هرگز به جلسه حضوری ختم نشود.

در واقع قرار بود نکونام امروز (یکشنبه) به تبریز برود، اما حضور گرشاسبی در تهران و مذاکره او با نکونام باعث شد تا این مربی از سفر به تبریز منصرف شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تبریزی‌ها به دنبال مربی خوب و البته با نامی دهان پر کن بودند تا بتوانند در شرایط بد تیمشان جواب افکار عمومی را بدهند. از این رو وقتی مذاکرات با نکونام ناتمام ماند از مذاکره با دیگر گزینه‌ها که سطحشان پایین‌تر بود منصرف شده و به دنبال مربی خارجی رفتند. در اصل آن‌ها گزینه‌های خارجی را مد نظر داشتند، اما اولویتشان در داخل نکونام بود.

حتی جمشید نظمی در گفتگویی با میزان در اینخصوص اظهار داشت: به دلیل کمبود وقت نمی‌خواهند با مربی خارجی مذاکره کرده و به گزینه‌ای داخلی اکتفا می‌کنند، اما وقتی نتوانستند با مربی مد نظر خود به توافق برسند تصمیم گرفتند برای کاهش هرگونه تنشی به دنبال مربی خارجی بروند که هم نام خوبی داشته و هم توان کمک به تیم تراکتور را داشته باشد.

این مربی که نامی از او ذکر نشده جزو گزینه‌های نامی به حساب می‌آید، اما نه آنقدر که هزینه سنگینی روی دست زنوزی بگذارد. در اصل این مربی با توجه به مشاوره‌هایی که انجام شد پیشنهاد خود زنوزی بود. از این رو همه پرونده‌های داخلی روی میز داخل کشوی مدیرعامل قرار گرفت و فقط یک پرونده خارجی باز است و حتی شنیده می‌شود قبل از شروع تمرینات تیم تراکتور در تبریز در روز سه شنبه هفته جاری به تهران آمده و مذاکرات را به شکل جدی نهایی می‌کند.

به این ترتیب تصورات هواداران و اهالی فوتبال از مربی بعدی تیم تراکتور اشتباه از آب در آمد و باید منتظر رونمایی از انتخاب جدید زنوزی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *