رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خواهر شهید ابراهیم هادی: شهدای کانال کمیل شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند

7:00 - 21 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۱۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه ابراهیم، را هنوز در کانال کمیل می‌بینم، گفت: شهدای کانال کمیل شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند.
خواهر شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تألیف سه کتاب «سلام بر ابراهیم ۱»، «سلام بر ابراهیم ۲» و «خدای خوب ابراهیم»، گفت: بنده نویسنده این سه کتاب هستم، در کتاب خدای خوب ابراهیم، به ۱۳۰ - ۱۴۰ آیه قرآن مجید اشاره‌ شده است و خواننده این کتاب با این آیات نورانی آشنا می‌شود.
 
ابراهیم، را هنوز در کانال کمیل می‌بینم/ شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند
 
خواهر شهید ابراهیم هادی ادامه داد: این سه کتاب، مختص به گروه سنی و یا قشر خاصی از جامعه نیست و همه سنین و اقشار جامعه می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند و حتی برای کودکان هم مناسب است.
 
هنوز که هنوز است ابراهیم را در کانال کمیل می‌بینم
وی تأکید کرد: هنوز که هنوز است ابراهیم را در کانال کمیل می‌بینم، هر سال که به راهیان نور سفر می‌کنم و در مناطق نورانی دفاع مقدس و به ویژه کانال کمیل قرار می‌گیرم، ابراهیم را می‌بینم، صحنه‌هایی که مجروحین را بغل می‌کرد و یا شهدا را در کنار کانال قرار می‌داد در جلوی چشمانم به تصویر کشیده می‌شود.
 
ابراهیم، را هنوز در کانال کمیل می‌بینم/ شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند
 
وی افزود: وقتی در کنار کانال کمیل قرار می‌گیرم، ساعت‌ها با ابراهیم، صحبت می‌کنم، ابراهیم را می‌بینم و با روح، جسم و وجودم درک می‌کنم و این لحظات خیلی سنگین است، ولی باز هم دوست دارم.
 
شهدا به ویژه شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند
خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه شهدا به ویژه شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در کشوری اَمن زندگی کنیم.
 
ابراهیم، را هنوز در کانال کمیل می‌بینم/ شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند
 
وی خاطرنشان کرد: باید در جبهه مقابله با جنگ نرم، زنجیروار کنار هم باشیم تا از این میدان مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون بیاییم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *