مسائل فنی یا بازیکن سالاری در تبریز؛ کریمی و تراکتور چگونه به پایان خط رسیدند؟

9:48 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۰۵۷
در هفته چهارم لیگ برتر سرمربی تیم فوتبال تراکتور از سمت خود استعفا داد هر چند این استفعا به صورت ظاهری و صوری بود، اما همه چیز به سرمربی و مدیران باشگاه مربوط نمی‌شود و ظاهرا افراد دیگری هم در تغییراتی که روی نیمکت تراکتور صورت می‌گیرد موثرند.

- روزنامه هفت صبح نوشت: فصل گذشته علیرضا منصوریان در هفته پنجم از هدایت تراکتور کنار گذاشته شد و این فصل، فیروز کریمی در هفته چهارم، استعفا داد! در این زمینه شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتور پس از سه شکست در چهار بازی، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نداشتند و به نوعی جدایی این مربی بیشتر با تصمیم باشگاه تبریزی بوده است تا استعفای کریمی و در نهایت جمع بندی روی این صورت گرفته که کریمی خودش استعفایش را اعلام کند هر چند به صورت ظاهری و صوری. اما همه چیز به سرمربی و مدیران باشگاه مربوط نمی‌شود و ظاهرا افراد دیگری هم در تغییراتی که روی نیمکت تراکتور صورت می‌گیرد موثرند.

یکی از رسانه‌های خبری تحلیلی شهر تبریز بعد از استعفای کریمی ادعای جالبی را مطرح کرده و نوشته است: تراکتور در دور باطل به سر می‌برد و همچنان برخی‌ها خود را به اخراج و یا تعویض سرمربی دلخوش کرده اند. بازیکنی که توسط آقای دلال به تیم آورده شده است در بازی مقابل استقلال توسط فیروز کریمی تعویض می‌شود و بعد از بازی کریمی می‌گوید برخی بازیکنان در حد نام تراکتور نیستند، همین جمله کافی است که دلال منشوری دست به کار شود و فیروز کریمی را هم مثل مربیان دیگر کنار بگذارد! در این راستا پیج باشگاه با استفاده از عکس شاهین ثاقبی در کاور بازی با پیکان، نوعی دهنکجی به فیروز کریمی می‌کند و می‌خواهد به او نشان دهد که در تراکتور تصمیمات مربی جایگاهی ندارد و در ادامه همین مسائل باعث کنار رفتن فیروز کریمی می‌شود! ما این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کنیم. اما نشانه‌هایی وجود دارد که بعضی از بازیکنان در تیم نفوذ زیادی دارند. هم در میان مدیران و هم در میان هواداران و پیج‌ها و کانال‌های هواداری. اخبار و مطالب این رسانه‌ها هم به شدت به هواداران جهت می‌دهد و مدیران باشگاه را تحت فشار می‌گذارد.

همه چیز هم مربوط به فوق ستاره‌ها و ستاره‌ها نمی‌شود. بلکه تعدادی از بازیکنان معمولی و بومی این تیم هستند که رگ خواب هوادار را در دست دارند و بدون این که بازدهی فنی بالایی داشته باشند فقط و فقط با کسب محبوبیت در فضای مجازی، به راحتی مدیران باشگاه را وادار به تغییر سرمربی می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *