فلاحی‌پور: واکسن کرونا را دریافت کردم و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنم/با «شب بیدار» به تلویزیون باز می‌گردم

8:01 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۰۲۲
بازیگر سریال تلویزیونی «بی نشان» گفت: من دو دز واکسن کرونا را دریافت کردم و هم‌اکنون در دو مجموعه‌ای که به ایفای نقش می‌پردازم تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اما به طور کلی امیدوارم کرونا هرچه زودتر دست از سر مردم جهان بردارد.

پرویز فلاحی پور در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها در مجموعه تلویزیونی «شب بیدار» به تهیه‌کنندگی علی مهام مشغول ایفای نقش هستم و در قالب زندگی مردی به ایفای نقش پرداخته‌ام که چندین سال از زندگی خود را در جبهه‌های جنگ گذرانده و در آنجا فرمانده جنگ بوده است و بعد از بازگشت از جبهه با اتفاقاتی روبرو می‌شود که زندگی این مرد را تغییر می‌دهد.

فلاحی پور با اشاره به فیلمنامه خوب سریال «شب بیدار» بیان کرد: ژانر سریال تلویزیونی «شب بیدار» دفاع مقدس نیست بلکه اجتماعی است و من فکر می‌کنم نویسنده آن قصد داشته با نوشتن این فیلمنامه بگوید افرادی که در جبهه و جنگ حضور داشتند بعد از فداکاری‌هایی که در میدان جنگ انجام دادند با بازگشت به زندگی عادی سعی می‌کنند همان اهداف را در زندگی خود به شکل دیگری دنبال کنند و به دیگران کمک کنند.

این بازیگر تلویزیون پیرامون دلیل حضور خود در این مجموعه تلویزیونی ابراز کرد: من فکر می‌کنم قصه مجموعه تلویزیونی «شب بیدار» قصه بدی نیست و احتمال می‌دهم بعد از ساخت اگر در شبکه خوب و زمان خوبی پخش شود مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

فلاحی‌پور با اشاره به تزریق دو دز واکسن کرونا بیان کرد: من دو دز واکسن کرونا را دریافت کردم و هم‌اکنون در دو مجموعه‌ای که به ایفای نقش می‌پردازم تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اما به طور کلی امیدوارم کرونا هرچه زودتر دست از سر مردم جهان بردارد.

بازیگر سریال «کهنه سرباز» با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت آثار سینمایی اذعان کرد: به نظر من در وهله اول باید کیفیت آثارمان را بالا ببریم، صادقانه اگر بخواهیم بگوییم کیفیت آثار سینمایی و تلویزیونی مثل سابق نیست و ما در این بخش دچار مشکل هستیم، حال باید کارشناسان دلیل کیفیت پایین تولیدات را بررسی کنند و ببیند چگونه می‌توان در جهت جذب مخاطب این کیفیت را ارتقا داد.

وی تولید با کیفیت اثر را نیازمند صبر و حوصله دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من در ارائه تولیدات نیازمند صبوری بیشتری هستیم، تولید آثار سینمایی در زمانی اندک بدون شک کیفیت را پایین می‌آورد، قول می‌دهم که اگر کیفیت آثار بالا برود مردم هم از آن‌ها استقبال می‌کنند و ما بار دیگر شاهد صف طولانی مخاطبان سینما خواهیم بود.

 انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *