سرآسیایی: داور می‌توانست یک پنالتی برای گل‌گهر بگیرد/ عقب نشستن ما تاکتیکی بود

20:23 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت:روی اتفاق هم گل خوردیم و همان صحنه که اعتقاد به پنالتی داشتیم، توپ چرخید و به ۱۸ قدم ما رسید.

- مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی جانداری بود. از لحاظ فیزیکی و فنی، بازی جانداری دیدیم و مباحث فنی زیادی در این بازی دخیل بود. سعی کردیم به تیم خوب پرسپولیس موقعیت ندهیم،

* فضا‌های تیم حریف را بستیم و طبق آنالیز و فرامین تاکتیکی صادر شده از سوی آقای قلعه‌نویی، موقع مناسب ایجاد خطر کردیم و موقعیت هم داشتیم. با این حال نتیجه مساوی عادلانه بود.

* فوتبال از نظر فنی، خوب بود. از گل‌محمدی و بازیکنانش به خاطر فوتبال فنی و بازی جوانمردانه‌ای که ارائه کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از بچه‌های خودمان که تلاش مضاعفی کردند. ما شرایط خوبی را در این بازی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه را هم عوض کنیم، اما مساوی کردیم. با این حال به بازیکنان گل‌گهر خسته نباشید می‌گویم.

* چیزی که ما می‌بینیم و آن چیزی که از دور، به نظر می‌رسید، یکسری اتفاقات در بازی افتاد و یکی دو خطا هم در ۱۸ قدم رقم خورد که روی یکی از آن‌ها نزدیک به قطعیت اعتقاد به پنالتی داریم. هرچند کارشناسان باید نظر بدهند و فکر می‌کنم از پنالتی ما گذشتند، اما داور حاکم بر بازی بود و مدیریت خوبی داشت که ما هم احترام می‌گذاریم، اما می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد که حالا کارشناسان نظر می‌دهند.

* نیمه اول از بالا پرس کردیم، اما در نیمه دوم شرایط بازی را نگه داشتیم. روی اتفاق هم گل خوردیم و همان صحنه که اعتقاد به پنالتی داشتیم، توپ چرخید و به ۱۸ قدم ما رسید.

* به هر حال این هم نظر داور بود و کاملاً به نظر او احترام می‌گذاریم. با این حال عقب نشستن ما هم تاکتیکی بود و هم فشار پرسپولیس بیشتر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *