بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از شعب دادگاه کیفری یک

10:19 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۷۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای نظارت بر عملکرد و رفع مشکلات دادگاه‌ها، رئیس کل دادگستری خوزستان همراه رئیس دادگاه‌های تجدید نظر استان خوزستان با حضور سر زده در شعب دادگاه کیفری یک خوزستان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
- حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه بازدید‌های خود همراه رضوی معاون قضایی و رئیس دادگاه‌های تجدید نظر استان خوزستان به منظور بررسی موانع و مشکلات و همچنین روند رسیدگی‌ها در شعب دادگاه کیفری یک استان خوزستان از این شعب بازدید و با قضات و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان پس از استماع نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات قضات و کارکنان شعب دادگاه کیفری یک، در جریان میزان ورودی پرونده‌ها و روند رسیدگی به آن‌ها، آخرین آمار پرونده‌های موجود و معوقه و مشکلات و نیاز‌های این مجموعه قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از خدمات و زحمات قضات و کارکنان، بر کاهش وقت رسیدگی و استفاده از دادرسی الکترونیکی تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مقوله‌‌هایی که می‌تواند در کاهش وقت رسیدگی به پرونده‌ها مؤثر باشد استفاده بهینه از دادرسی الکترونیکی است و باید قضات عزیز در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی تلاش و تعهد قضات در رسیدگی به پرونده‌ها را مناسب توصیف کرد و گفت: بسیاری از قضات حتی در پایان وقت اداری نیز به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و تلاش وافر دارند تا نسبت به صدور حکم عادلانه اقدام کنند.

همچنین در ادامه این بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان و رئیس دادگاه‌های تجدید نظر استان خوزستان با مزرعه معاون رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب اهواز و سرپرست مجتمع قضایی تندگویان دیدار و پیرامون مشکلات مجتمع بحث و تبادل نظر کردند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *