رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجیدی در رکوردشکنی بدشانس بود

18:14 - 14 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلال امشب مقابل فجر می‌توانست به ۲ رکورد خوب برسد که موفق به این کار نشد.

- تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان فجرسپاسی بود که در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. شاگردان مجیدی این فرصت را داشتند تا با پیروزی مقابل فجر و کلین شیت در این دیدار دو رکورد ارزشمند به ثبت برسانند.

اولین رکورد می‌توانست بهترین شروع تاریخ استقلال در لیگ برتر باشد که با چهار پیروزی متوالی به دست می‌آمد. آبی‌ها در این فصل موفق شدند هوادار تهران، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز را شکست دهند و پیروزی مقابل فجر می‌توانست پیروزی‌های آن‌ها را به عدد ۴ برساند که در دقایق پایانی از دست رفت.

رکورد دیگری که فرهاد مجیدی می‌توانست در این دیدار برای تیمش به ثبت برساند، رکورد ۴ کلین شیت متوالی در آغاز لیگ برتر بود؛ کاری که استقلالی‌ها تنها یک بار و در فصل ۸۹-۸۸ تحت هدایت صمد مرفاوی موفق به انجام آن شده بودند.

استقلال ابتدا با پنالتی کوین یامگا پیش افتاد، اما گل دقیقه ۵+۹۰ سیروان قربانی، این تیم را از دو رکورد مثبت و همچنین دو امتیاز ارزشمند در راه آغاز قدرتمند لیگ برتر و قرارگیری در بین مدعیان قهرمانی دور کرد.

آبی‌ها در سال‌های اخیر لیگ را خوب شروع نمی‌کردند و این مساله در پایان رقابت‌ها باعث اختلاف چند امتیازی آن‌ها با رقیب سنتی خود پرسپولیس می‌شد. این فصل پس از کسب سه پیروزی، امید‌های هواداران استقلال برای شروع قدرتمند زنده شد و این تساوی هم نمی‌تواند نتیجه‌ای بد برای آن‌ها باشد. استقلال با این تساوی خارج از خانه ۱۰ امتیازی شد و همچنان در بین تیم‌های بالای جدول حضور دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *