رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجیدی: زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم/ ترجیح می‌دهم در مورد داوری صحبت نکنم

18:43 - 14 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی‌داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است.

- مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مصاف استقلال و فجرسپاسی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال را در زیر می‌خوانید:

*از حراست و پلیس شهر شیراز تشکر می‌کنم که امروز تیم را به بهترین شکل به ورزشگاه هدایت کردند.

*ورود تماشاگران را به ورزشگاه‌ها تبریک می‌گویم، چون امروز شاهد حضور آنها در استادیوم بودیم. اگر حضور تماشاگران آزاد شده به باشگاه ما هم بگویند که هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند. به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و امیدوارم همانطور که به حضور تماشاگران اهمیت می‌دهند به زمین ورزشگاه هم برسند.

*اگر بحث کرونا و مسائل بهداشتی تمام شده به ما هم اعلام کنند. خیلی خوشحال شدم که تماشاگران خونگرم شیرازی را در ورزشگاه دیدم. امیدوارم همانطور که به حضور تماشاگران اهمیت می‌دهند به زمین ورزشگاه هم برسند که تیم‌ها در اینجا بتوانند فوتبال بازی کنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و امیدوارم تماشاگران بتوانند از بازی آینده به ورزشگاه بیایند.

*در کل بازی تیم برتر زمین بودیم و فکر می‌کنم زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی‌داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است. وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنید همین می‌شود، اما من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. گل دقیقه ۹۵ جزئی از اتفاقات فوتبال است، این بازی برای ما تمام شده و من تمام تمرکزم را روی بازی بعدی می‌گذارم.

*ترجیح می‌دهم در مورد داوری صحبت نکنم و در این مورد محمد نوری فر صحبت کرد.

*تعویض‌هایی خوبی کردیم، وقتی فجر گل خورد از بازی بسته بیرون آمد و فضا‌های بیشتریی به ما داد. مطهری و حسین زاده خیلی خوب کار کردند. فجر از روی ضربه ایستگاهی به ما گل زد، نمی‌دانم آن‌ها بیشتر از یک ضربه به چارچوب دروازه ما داشتند، اما آمار بازی به سود استقلال بود و در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و در نیمه دوم هم از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

*از ژستد خیلی راضی هستم و به نظرم او خیلی خوب بازی کرد. او در نیمه اول فوق العاده بود و در نیمه دوم، چون فجر بسته بازی می‌کرد و فضا نمی‌داد سعی کردیم از بازیکن سرعتی استفاده کنیم و به همین دلیل مطهری و حسین زاده را وارد زمین کردیم.

*ای کاش پورحیدری به عنوان پدر استقلال کنار ما بود. یاد و خاطره او همیشه برای ما و هواداران زنده است. حسرت می‌خورم که‌ ای کاش منصورخان و ناصرخان بودند و مربیگری شاگرد خود را می‌دیدند. اگر این دو عزیز بودند به جرات می‌توانم بگویم هیچ غصه‌ای نداشتم. آن‌ها در میان ما نیستند و یاد و خاطره آن‌ها بین ما زنده است.

*هواداران استقلال مطمئن باشند؛ امسال تیم خوبی داریم و از نظر مدیریتی مشکلی نداریم. از آجورلو تشکر می‌کنم که در این مدت سنگ تمام گذاشتند و مطمئن باشید نتایج خوبی در ادامه فصل کسب می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *