معیار سنجش در دستگاه قضا تکریم و خدمت به مردم باشد

10:45 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد، گفت: ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه‌ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می‌شود.
- احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با اشاره به رسالت دستگاه قضا برای خدمت رسانی به شهروندان، دادگاه و دادسرا را به مثابه ید واحده‌ای دانست که با گره‌گشایی از کار مردم موجبات پیشبرد و تعالی اهداف عالیه نظام را فراهم می‌آورند.

وی با تأکید بر اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد، اظهار کرد: ما هرچه داریم از این مردم است و جایگاهی نیز که امروز در آن قرار گرفته‌ایم به لطف همین مردم محقق شده است و به پاسداشت این لطف بزرگ باید تمام قد خدمتگزار مردم باشیم.

بهرامی با بیان اینکه ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه‌ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می‌شود، گفت: دیدار‌های مردمی مسئولان دستگاه قضا نه تنها موجب رفع سریع‌تر مشکلات مردم می‌شود؛ بلکه کنترل و نظارت مدیران بر سیستم و مجموعه قضایی را نیز بالاتر برده و به نوعی موجب ارتقاء سطح کارآمدی دستگاه قضا می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی راد مستشار دادگاه تجدید نظر استان چهارمحال و بختیاری نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، استکبار ستیزی را جزء لاینفک دین و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان روزی است که ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را درهم شکست و ثابت کرد که تمامی قدرت‌های مستکبر در برابر شجاعت و ظلم‌ستیزی مردم هیچند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی راد با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص استکبار ستیزی خاطرنشان کرد: ارزش حیات به آزادی و استقلال است و خداوند در قرآن کریم همواره مومنان را سفارش فرموده که در راه حمایت و دفاع از مستضعفین با مستکبران به مبارزه برخیزند.

در پایان آیین تکریم و معارفه روساء پیشین و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد از ۱۷ قاضی و کارمند نمونه کشوری دیگر در دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *