رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرآسیایی: باید بزرگی گل‌گهر در فوتبال ایران را نشان دهیم/ کاملاً آماده مسابقه با پرسپولیس هستیم

13:08 - 14 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر باشگاهی نوظهور در لیگ برتر، ولی صاحب ساختار و بسیار بزرگ است.

- مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* پرسپولیس باشگاه و تیمی بزرگ است که از یک سرمربی صاحب سبک و کاربلد و بازیکنانی بزرگ و باکیفیت بهره می‌برد، اما گل‌گهر باشگاهی نوظهور در لیگ برتر، ولی صاحب ساختار و بسیار بزرگ است.

* یک سرمربی کاربلد، مجرب و صاحب‌نام داریم که امیدواریم با تلاش مضاعف و همدلی میان عوامل باشگاه، به نتیجه دلخواه خود برسیم تا بزرگی گل‌گهر را در فوتبال ایران در زمین مسابقه نشان بدهیم.

* با آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم، کاملاً آماده این مسابقه هستیم و می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم.

* بازیکنان به درک کافی از بازی فردا و مسابقات لیگ برتر رسیده‌اند و می‌دانند علاوه بر مسائل تاکتیکی، فنی، فیزیکی و درگیری‌های داخل زمین، به تمرکز و هوشمندی بسیار بالایی نیاز داریم تا پس از ۹۰ دقیقه، به نتیجه دلخواه خود برسیم.

* هنوز تمرین روز قبل از مسابقه ما آغاز نشده، اما بازیکنان ما در سلامت کامل بوده و آماده بازی هستند.

* کارهای جذب یک بازیکن انجام شده و عملکرد وی را دیده‌ایم. چند روزی با ما تمرین کرده و آماده است تا در اولین فرصت برای گل‌گهر انجام وظیفه کند. کارهای انتقالش هم انجام شده اما باید دید در مورد صدور کارت شرایط به شکلی است می‌تواند به دیدار به پرسپولیس برسد یا خیر. این بازیکن هم در پست مهاجم و هم پشت فوروارد بازی می‌کند ان‌شاءالله در صورت نهایی شدن کار به بازی با پرسپولیس برسد.

* درباره ساختار باشگاه باید بگویم دیدگاه ما برای کار و آینده‌اش بسیار مناسب است آنهایی که امیر قلعه‌نویی هم هدایت آنها را برعهده دارد همیشه حرف‌های زیادی داشته و از اصلی‌ترین‌های لیگ برتر هستند امسال هم برنامه‌ریزی‌مان برای هدف بزرگ‌تر و شرایطی بهتر است ان‌شاءالله بتوانیم از سال گذشته بهتر باشیم و اتفاق خیلی بزرگی را رقم بزنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *