رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گل‌محمدی: برابر تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است/ فرصتی برای جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد را نداریم

12:29 - 14 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است و شرایط خوبی دارد.

- یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هر بازی ما شبیه یک فینال است و با توجه به بازی قبلی که نتیجه خوبی نگرفتیم انگیزه زیادی داریم. مقابل تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است و شرایط خوبی دارد. در هر صورت بعد از بازی فرصت آنچنانی برای تمرین وجود ندارد و باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و تمرکز بیش‌تر داشته باشیم تا هم بازی خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه بگیریم. گرفتن سه امتیاز خیلی مهم است و باید تلاش کنیم.

*از شکست اگر بتوانیم درس بگیریم و نقاط ضعف را پیدا کنیم می‌تواند به ما کمک کند. پارسال هم مقابل آلومینیوم شکست خوردیم، اما بعدش شش برد به دست آوردیم. الان هم می‌توانیم همین شرایط را داشته باشیم و فقط باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. همه چیز بستگی به خودمان دارد. خودمان مشکلاتی داریم و باید با تمرکز بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.

*پنجره فعلاً بسته است، اما طبق صحبت‌های صدری فکر می‌کنم تا یک یا دو روز دیگر پنجره باز و بدهی کالدرون هم پرداخت شود. تاریخ نقل و انتقالات فردا برای ما تمام می‌شود و فرصتی برای جذب بازیکنی که در شرایط بازی و خوب باشد را نداریم و اگر نقطه ضعفی داریم باید برطرف کنیم. اگر بتوانیم بازیکن خارجی بگیریم باید کسی باشد که با کیفیت بوده و به ما کمک کند.

*فردا بازی داریم و دوست دارم تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد، اما همه کسانی که در فوتبال هستند و هواداران مشکلات مدیریتی را می‌دانند و باید برطرف شود. این مسئله در حیطه و اختیارات من نیست و هر چقدر در این مورد صحبت کنیم فایده‌ای نخواهد داشت. مسئولان باید در این خصوص واکنش بهتری نشان دهند و مشلات را برطرف کنند. آنقدر در این خصوص صحبت کردیم که دیگر درست نیست حرف بزنیم.

*سال گذشته سه مهره اصلی خودمان را از دست دادیم. همه این بازیکنان به غیر از مغانلو سال‌ها در این تیم بودند. شرایط در ابتدا برای مغانلو سخت بود، اما در ماه‌های آخر بعد از چند ماه تازه جا افتاده بود. تغییرات زیادی در این فصل داشتیم و بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات و قهرمانی جا به جا شدند.

*یکسری بازیکنان رفتند و بازیکنان جدیدی آمدند و این بازیکنان برای هماهنگی و درک شرایط مانند بازیکنان گذشته نیاز به زمان بیشتری دارند. یک جایی باید تاوان ناهماهنگی داده شود و این مشکلات نیز شاید به خاطر عدم هماهنگی باشد. باید اعتماد بیشتری به بازیکنان و تمرینات و تمرکز بیشتری داشته باشد تا به ما کمک کند.

*باید از بازیکنان حمایت و پشتیبانی و مشکلات باشگاه برطرف شود تا بازیکنان از لحاظ ذهنی و روحی و روانی مشکلی نداشته باشند. همه این اتفاقات باید بیفتد تا بتوانیم به یک ثبات فنی خوب برسیم. امیدوارم اتفاقات خوب بیفتد، اما امسال کارمان سخت است و باید با کار، تلاش و تمرکز این مشکلات را برطرف کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *