معاون قضایی دادستان کل کشور: با مدیرانی که خدمات تولیدکنندگان را به بهانه بدهی و یا تاخیر در پرداخت آن ارائه نمی‌کنند، برخورد جدی شود

10:59 - 14 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۵۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور دراولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان در قزوین گفت: باید با مدیرانی که خدمات تولیدکنندگان را به بهانه بدهی و یا تاخیر در پرداخت آن ارائه نمی‌کنند، برخورد جدی شود.
سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان اظهار کرد: برخی افرادی که در سایه هستند و رانت خواری می‌کنند اجازه نمی‌دهند موانع تولید برداشته شود، اما دستگاه قضایی در مبارزه با این افراد و حمایت از تولید جدی است.

وی بیان داشت: در دستگاه قضایی ما به دنبال استیفای حقوق مردم هستیم و باور داریم اگر امروز مسئول شده ایم و فرصت خدمت به مردم را پیدا کرده ایم خداوند لطف کرده که گره گشای مشکلات دیگران باشیم و اگر غفلت کنیم کفران نعمت کرده ایم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان وقتی یک کارآفرین برای ۵۰۰ نفر و یک تولیدکننده برای ۲ هزار نفر شغل ایجاد کرده ما باید وی را تکریم کنیم نه این که با قطع کردن خدمات آب، برق و گاز و یا گرفتن مالیات‌های سنگین آن‌ها را از سرمایه گذاری پشیمان کنیم.

وی اضافه کرد: باید با مدیرانی که خدمات تولیدکنندگان را به بهانه بدهی و یا تاخیر در پرداخت آن ارائه نمی‌کنند، برخورد جدی کنید.

عمرانی،گفت: در هر حوزه کاری، افرادی داریم که در سایه هستند و دیده نمی‌شوند، اما به صورت پنهانی مدیریت می‌کنند و اگر امروز مشکل مثلا واحد‌های فولادی حل نمی‌شود به واسطه همین افراد سایه است.

وی افزود: رانت خواران اجازه نمی‌دهند فریاد ما شنیده شود، اما در دستگاه قضا عزم جدی داریم در حد توان حامی تولیدکنندگان باشیم و شرایط کسب و کار و تولید را تسهیل کنیم.

عمرانی تصریح کرد: تازمانی که آدم خدا نباشیم و به فکر منافع شخصی باشیم به جایی نمی‌رسیم، امروز برخی افراد از طریق رانت هزینه‌های تولید را بالا می‌برند تا خودشان به سود‌های میلیاردی برسند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: اگر چند نفر مانند شهید سردار سلیمانی بودند کشور گلستان می‌شد و امروز مردم از مدیران انتظار رفتار‌های اخلاقی و سلامت در کار را دارند.

عمرانی، در پایان تاکید کرد: امروز بایستی برخی ساختار‌های غلط را در بانک‌ها و فرآیند کار اداری بشکنیم و از تشریفات در محدوده مدیریتی خود بشدت دوری کنیم تا موجب بی اعتمادی مردم نشویم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *