نویدکیا: آمار فوتبالی برایم خیلی مهم است/ دربی اصفهان همیشه جذاب بوده

20:39 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آمار فوتبالی برایم خیلی مهم است که تیم حریف چگونه بازی می‌کند.

- محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*دربی اصفهان همیشه جذاب و برای هواداران لذت‌بخش بوده است؛ سال گذشته هفته ماقبل آخر با هم بازی داشتیم و مقداری سخت‌تر بود اما امسال تیم‌ها می‌توانند بهتر بازی کنند.

*ذوب‌آهن تیم خوبی است و بازیکنان قبلی و جدید با هم تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. آنها بازی‌های خوبی مقابل استقلال و صنعت نفت انجام دادند که نشان می‌دهد به سازمان‌دهی خوبی رسیده‌اند.

*بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اگر می‌خواهیم امتیاز خوبی بگیریم، باید تلاش بیش از حدی انجام دهیم. باید به سبک بازی ذوب‌آهن احترام گذاشت، امیدوارم مانند دربی‌های قبل بازی جذابی باشد و همه لذت ببرند.

*آمار فوتبالی برایم خیلی مهم است که تیم حریف چگونه بازی می‌کند و جذاب است که این مسائل را بدانم. هیچوقت به رکورد‌ها فکر نمی‌کنم و باید کار خودمان را انجام دهیم و رو به جلو برویم.

*دلم می‌خواهد تیمم ببرد و ذوب‌آهن می‌خواهد بازی را پیروز شود، این‌که چه کاری انجام دهیم تا پیروز شویم به دیدگاهمان برمی‌گردد. سعی می‌کنیم بازی که نیاز است را انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم اما ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.

*دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان ما است و امسال مانند سال گذشته فوق‌العاده کار می‌کند؛ البته فوتبالیست باید بداند با چند بازی نمی‌توان کیفیت خود را نشان دهد و اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کند. بازیکن بزرگ در بازی نباید بیشتر از 20 درصد اختلاف داشته باشد و دانیال در آینده نیز می‌تواند این‌گونه ادامه دهد.

*وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما این برنامه برای همه تیم‌ها است. فقط برنامه می‌‌خواهم تا بتوانیم با برنامه پیش برویم و مشکل دیگری با وقفه‌‌ها ندارم زیرا برای همه یکسان بوده است و به سرمربی و کادر فنی برمی‌گردد تا تیمشان دچار تزلزل نشود، تیم ممکن است از لحاظ بدنی افت کنند و از شرایط بازی دور شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *