بازدید میدانی دادستان مرکز استان سمنان از معدن اروانه

13:30 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۴۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی دریافت گزارشات از نارضایتی اهالی روستای اروانه استان سمنان از وضعیت تصرفات و اکتشافات و استخراج معدن "سلستین" آن روستا و در راستای رسیدگی به اعتراضات و دغدغه مردم شریف روستای اروانه، ابراهیمی، دادستان مرکز استان سمنان به همراه زین العابدین حسام، معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان در روستای اروانه حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوطه را پیگیری نمودند.

- در پی دریافت گزارشات از نارضایتی اهالی روستای اروانه استان سمنان از وضعیت تصرفات و اکتشافات و استخراج معدن "سلستین" آن روستا و در راستای رسیدگی به اعتراضات و دغدغه مردم شریف روستای اروانه، ابراهیمی، دادستان مرکز استان سمنان به همراه  زین العابدین حسام، معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان در روستای اروانه حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوطه را پیگیری نمودند.

 زین العابدین حسام، معاون دادستان مرکز استان سمنان در تشریح این خبر افزود: پس از وصول گزارش‌ها از نارضایتی‌های اهالی روستای اروانه، دادستان مرکز استان دستور داد تا مدیران ارشد استانی و شهرستانی مربوطه در خصوص رفع مشکل پیش آمده دعوت و از نزدیک درجهت رفع مشکلات اقدام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با دعوتی که از مدیران استانی و فرماندار سرخه انجام گردید، مردم صریح و آسان مسائل و درخواست‌های خود را به مسئولین مربوطه اعلام نمودند.

معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان در خاتمه عنوان نمود: دادستان مرکز استان در جهت رسیدگی به درخواست‌های مردمی، مسئولین مربوطه بویژه شرکت آب منطقه‌ای شهرستان را مکلف به رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های اهالی روستای اروانه نمود و تاکید کرد تسریعاً گزارش اقدامات انجام شده به آن دادستانی ارسال گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *