بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی در سالروز ۱۳ آبان

11:52 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۴۲۰
سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام (ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه‌ای را صادر کرد.

- طبق اعلام روابط عمومی بسیج مداحان،  ۱۳آبان، برای ملت بزرگ و مبارز ایران، یادآور خاطرات تاریخی تلخ و گزنده‌ای از جنایات، تجاوزات، ایجاد بحران و توطئه‌های گوناگون دولت آمریکا در ایران و کشور‌های مختلف دنیا است.

در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر (ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند. در ۱۳ آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند.

توقیف نفتکش دزدان آمریکایی، فرار خفت بار تروریست‌های غربی از افغانستان، توطئه‌های اخیر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و همچنین شکست‌های پی درپی این غده سرطانی در منطقه چیزی جز حقارت برای غربی‌ها و متحدانش به بار نیاورد.

عملیات غرورآمیز پاسداران انقلاب در چنین روزمبارک، نویدی بزرگ را برای امت اسلامی رقم زد و پیام رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص افول غربی‌ها و مستکبران را به جهانیان به تعبیر واقعی رساند تا آمریکا و هم پیمانانش بدانند روز ۱۳ آبان از تسخیر لانه جاسوسی تا به امروز یوم اللهی بی بدیل است.

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *