تاکید رئیس کل دادگستری استان زنجان بر اجرای دقیق دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه‌ای

12:31 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۴۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای استان زنجان اظهار داشت: با کنترل مجرمان حرفه‌ای امروز شاهد کاهش آمار وقوع جرایم و ایجاد آرامش در جامعه هستیم که جا دارد از زحمات و تلاش‌های ضابطین و همه دست اندر کاران تشکر کنم.

- حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای استان زنجان اظهار داشت: با کنترل مجرمان حرفه‌ای امروز شاهد کاهش آمار وقوع جرایم و ایجاد آرامش در جامعه هستیم که جا دارد از زحمات و تلاش‌های ضابطین و همه دست اندر کاران تشکر کنم.

رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد بایستی آثار و خروجی مثبت در جامعه داشته باشد بیان کرد: اجرای دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه‌ای و خطرناک که با هنجار شکنی و ایجاد ناامنی موجبات نارضایتی در جامعه می‌شوند بایستی دقیق وتوأم با برنامه باشد.

وی با بیان اینکه برای کنترل مجرمان حرفه‌ای، ایجاد بانک اطلاعات دقیق و بروز در سامانه اولویت است ادامه داد:هدف از ایجاد این سامانه کوتاه کردن فرایند اقدامات و پیگیریهاست که بایستی مورد توجه ستاد و متولیان امر باشد.

صادقی نیارکی با تأکید بر ارتباط و تعامل تنگاتنگ میان اداره ثبت احوال استان و سامانه کنترل مجرمان حرفه‌ای با ایجاد لینک اظهار داشت: داشتن اطلاعات بروز و ارتباط میان این دو مجموعه در فرایند اقدامات موثر خواهد بود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *