بختیاری: «پرتقالی‌ها» یک طنز خانوادگی است/پخش برنامه «آب و آتش» از شبکه نسیم به زودی

13:00 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۳۷۱
یک تهیه كننده تلویزیون گفت: در این سریال مخاطب در هر قسمت با اتفاقات جدیدی، چون خواستگاری، تولد، آمادگی برای طلاق، بازگشت به خانواده، اشتغال، کاریابی و.. روبرو می‌شود که هر کدام از آن‌ها آغاز ماجرا‌های جدیدی در «پرتقالی‌ها» را رقم می‌زنند.

غلامرضا بختیاری تهیه کننده «پرتقالی‌ها» در گفت‌وگو بامیزان گفت: سریال پرتقالی‌ها با برخورداری از فضای کمیک و طنز سیتکام سعی دارد مبحث فرزند آوری را مورد کنکاش قراردهد.

وی در همین راستا اظهار کرد: شاید سوژه، موضوع و دغدغه‌هایی که در این سریال مطرح خواهد شد در حال حاضر با مسائل و چالش‌های خیلی از خانواده‌ها همگون نباشد، ولی همین مسائل به طور دقیق تا ۱۵ سال پیش به عنوان روش و سبکی مطلوب در زندگیِ ایرانی مطرح بوده به طوریکه پدران ما نیز در خانواده‌های پر جمعیت رشد و پرورش یافته اند وشادی، نشاط و حتی خاطراتی که از کودکیشان تعریف می‌کنند نشأت گرفته از همین سبک زندگی بوده است.

تصویربرداری سریال «خانه پرتقالی‌ها» در تهران ادامه دارد

این تهیه کننده تلویزیون بیان کرد: در حقیقت کمیک و فانتزی بودن سریال «پرتقالی‌ها» برگرفته از این موضوع است که  تلاش خواهد کرد برخی از سبک‌های زندگی ایرانی که هم اکنون به دلایل مختلف کمرنگ و یا فراموش شده را مجددا یادآوری کند و مخاطب را حتی برای لحظه‌ای از زندگی مدرنیته و محدود کردن خود به این نوع زندگی دور نگه دارد.

بختیاری ابراز کرد: اگر موضوع این سریال ازسوی جامعه مورد استقبال قرار گیرد و آنطور که باید تاثیرات مثبتی در اذهان ایجاد کند فصل دوم آن نیز ساخته خواهد شد البته تصمیم شبکه دو مبنی بر ساخت فصل دوم این سریال از دیگر شروط تعیین کننده برای ادامه دار بودن «پرتقالی‌ها»خواهد بود.

بختیاری که تهیه کنندگی برنامه هایی، چون «صبح بخیر ایران»، «آماده باش» و «چنددرجه» را برعهده داشته ادامه داد: «پرتقالی‌ها» با اینکه به صورت اپیزودیک درحال ساخت است، ولی به طور کل فقط یک موضوع را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و در هر قسمت مخاطب را با داستانی جدید از یک خانواده مواجه می‌کند و خط سیر کلی داستان هم طی پخش پرتقالی‌ها پیگیری می‌شود به گونه‌ای که نتایج آن در قسمت‌های انتهایی به بیننده منتقل خواهد شد.

تهیه کننده سریال فانتزی «پرتقالی‌ها» بابیان اینکه این سریال بدلیل سیتکام بودن از تعداد لوکیشن بهره نبرده افزود: در این سریال مخاطب در هر قسمت با اتفاقات جدیدی، چون خواستگاری، تولد، آمادگی برای طلاق، بازگشت به خانواده، اشتغال، کاریابی و.. روبرو می‌شود که هر کدام از آن‌ها آغاز ماجرا‌های جدیدی در «پرتقالی‌ها» را رقم می‌زنند.

تصویربرداری سریال «خانه پرتقالی‌ها» در تهران ادامه دارد

وی تصریح کرد: اعتقاد بسیاری به چند فصل بودن سریال‌ها دارم چرا که ساخت آثار نمایشی در چندفصل این کشش و پتانسیل را خواهد داشت که مخاطب را به طور کامل با خود همگام کند از طرفی وقتی اثری در فصل اول خود دربین مخاطبان با استقبال خوبی روبرو می‌شود این توانایی را خواهد داشت که بتوان آن را با توجه به نظرات، سلیقه و حتی ذائقه بیننده به دو یا چندفصل بسط داد.

بختیاری خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرحله پیش تولید مسابقه‌ای باعنوان «آب و آتش» برای پخش از شبکه نسیم هستیم و این مسابقه اواخر آبان و یا نهایتا اول آذر پخش خود را از شبکه نسیم آغاز خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *