بررسی مشکلات ۸۵ واحد صنعتی در ستاد اقتصاد مقاومتی تاکستان

16:08 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۲۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه مشکلات ۸۵ واحد صنعتی را در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان بررسی کرده ایم و توانسته ایم از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری کنیم گفت: با اقدامات صورت گرفته برخی واحد‌های نیمه تعطیل به چرخه بازگشتند و زمینه اشتغال ۳۵۰۰ نفر از جوانان بومی فراهم شد.
- حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان استان قزوین در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان با بیان اینکه شناسایی موانع واحد‌های تولیدی و رفع آن‌ها از مهمترین اولویت‌های دادستانی این شهرستان است گفت: در شهرستان تاکستان ۲۶۰ واحد تولیدی فعال، ۱۰۴ واحد نیمه فعال و ۶۰ واحد تعطیل وجود دارد که عزم خود را برای فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال به کار گرفته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در یک سال گذشته از۷۰ واحد صنعتی بازدید میدانی صورت گرفته است اظهار داشت:مالیات، تسهیلات، خدمات آب، برق، گاز، از مهمترین چالش‌های صنعتگران است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

رجبی با تاکید بر اینکه در راستای رفع مشکلات صنایع با حمایت دستگاه قضا سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان برای اولین بار در استان قزوین در تاکستان راه اندازی شده است ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بیش از سه هزار شغل در تاکستان ایجاد شده است که نقش موثری در کاهش ورودی به زندان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات ۸۵ واحد صنعتی را بررسی کردیم و توانستیم از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری کنیم افزود: با اقدامات صورت گرفته برخی واحد‌های نیمه تعطیل به چرخه بازگشتند و زمینه اشتغال ۳۵۰۰ نفر از جوانان بومی فراهم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده در یک سال گذشته میزان جرایم خشن ۳۶ درصد، ورودی به زندان ۲۵ درصد و جرایم کیفری ۲۰ درصد کاهش یافته است افزود: با تلاش مجموعه همکاران دستگاه قضایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و پلیس و صنعتگران امیدواریم تا پایان سال میزان جرایم تا ۷۰ درصد کاهش یابد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *