تصویب ۲۴۰ طرح در جلسات کارگروه امور زیربنایی استان تهران

14:07 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۲۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان تهران از تصمیمات مؤثر کارگروه امور زیربنایی استان تهران در هیجده جلسه طی سال جاری خبر داد.
- بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با اشاره به برگزاری جلسات منظم هفتگی در محل استانداری تهران و در تعامل با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: حاصل این پرونده‌ها و تصمیم گیری در خصوص طرح‌های مطروحه راه اندازی واحد‌های صنعتی و صنفی، تولیدی و خدماتی وابسته به بخش کشاورزی یا حمل و نقل، خدمات شهری و مسکن، بهداشت و درمان، انرژی، آب، احداث یا توسعه شهرک‌های مسکونی، صنعتی، گردشگری و یا احداث بنا‌های کارگری و ذخیره آب و کشاورزی بوده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تنوع بالای مسائل مطروحه و حجم اشتغال زایی زیاد این پرونده‌ها گفت؛ قبل از طرح و تصمیم گیری در ۱۸ جلسه مذکور تمام این طرح‌ها یکبار در گروه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و در معاونت شهرسازی و معماری با حضور شهرداری‌ها و نهاد‌های پیشنهادی دهنده و یا سرمایه گذاران پروژه‌ها مطرح و موارد هر پرونده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد، این در حالی است که تاکنون از ابتدای سال ۳۰۰ پرونده موضوعی در این خصوص به دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی معاونت شهرسازی و معماری ارسال شده است.

محبت خواه موضوعات کارگروه امور یزربنایی را بسیار متنوع عنوان کرد و افزود: از دیگر پرونده‌های خاص مطروحه احداث بیمارستان، میادین میوه و تره بار، آرامستانها، سردخانه ها، انبار‌های مرکزی، پارک‌ها و فضای سبز، باغ وحش و ... بوده است.

محبت خواه نقش ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها را در مبحث اشتغال بسیار پر رنگ عنوان کرد و گفت: تولید و اشتغال زایی و مبارزه با تحریم‌ها سرفصل مهم کاری ما در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سال ۱۴۰۰ است.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *