رهبر انقلاب: باید از پیری جمعیت ترسید

17:45 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۹۸۶
صفحه ریحانه، که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از زنان، خانواده و سبک زندگی را منتشر می‌کند در رابطه با مساله کاهش فرزندآوری پستی منتشر کرد.

- صفحه اینستاگرام khamenei_reyhaneh که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از زنان، خانواده و سبک زندگی را منتشر می‌کند با انتشار بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در رابطه با مساله کاهش فرزندآوری به نقل از ایشان نوشت: «مسئله‌ی فرزندآوری و مساله‌ی نسل بسیار مهم است؛ این موضوعی است که بنده بار‌ها در این چند سال اخیر تکیه کرده‌ام و تأکید کرده‌ام، [ولی] متاسفانه حالا که انسان نتایج را نگاه می‌کند، معلوم می‌شود که خیلی این تاکید‌ها تاثیر زیادی نداشته. این‌ها احتیاج دارد به قانون، احتیاج دارد به دنبال‌گیری جدّی دستگاه‌های اجرائی و بایستی بِجِدْ مسئله‌ی فرزندآوری را مهم دانست و از پیری جمعیّت ترسید. حالا خارجی‌ها را کار نداریم؛ دشمن، دشمن است؛ امّا بعضی کج‌سلیقگی‌ها را متأسّفانه آدم در داخل مشاهده میکند -یک جایی خواندم- که میگویند «آقا! پیری جمعیّت اشکالی ندارد»! چطور اشکالی ندارد؟ یکی از پُرفایده‌ترین ثروت‌های یک کشور، جمعیّت جوان در یک کشور است.»

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3322148_575.mp4']
var player = videojs('player_482217_3321583',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3321583',{},function (data) {}); }));


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *