رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهرداری‌ها و سازمان‌های متولی بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز نظارت کنند

12:15 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر نظارت شهرداری‌ها و سازمان‌های متولی بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز تصریح کرد: کمیته‌ای تخصصی در استان تشکیل شده تا باند‌های مافیایی ساخت و ساز‌های غیر مجاز که از استان‌های دیگر وارد گیلان شده شناسایی و در چارچوب قانونی با آنان برخورد کنند.
- ششمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با تاکید بر نظارت شهرداری‌ها و سازمان‌های متولی بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این استان تصریح کرد: کمیته‌ای تخصصی در استان گیلان تشکیل شده تا باند‌های مافیایی ساخت و ساز‌های غیر مجاز که از استان‌های دیگر وارد گیلان شده و سازه‌های غیر استاندارد و ناایمنی را بنا می‌نهند شناسایی کرده و در چارچوب قانونی با آنان برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به وضعیت نابهنجار مکان‌های تفریحی و تفرجگاه‌ها و همچنین سواحل و جنگل‌های گیلان اظهار کرد: دریافت ورودی از گردشگران در مناطق تفریحی در صورت ارائه خدمات رفاهی مجاز است؛ در حالی که در بیشتر این مناطق، خدمات اولیه رفاهی نیز در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد.

وی در خصوص مدیریت پسماند اراضی جنگلی نیز از کارشناسان و متولیان امر خواست تا مکان‌های مناسبی را با نظر کارشناسان و متخصصان جهت دفن زباله و پسماند در نظر بگیرند تا کمترین آسیب و خسارت را برای روستاییان و محیط زیست در بر داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *