رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۵۰ درصد ناوگان تاکسی‌های شهر تهران فرسوده هستند

1:56 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۶۷۰
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تقریبا ۵۰ درصد ناوگان تاکسی‌های شهر تهران فرسوده هستند که نزدیک ۳۵ هزار تاکسی در شهر تهران به سن فرسودگی رسیدن و در تلاش هستیم ۷ هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم.
سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با میزان با اشاره به نوسازی اتوبوس‌های «بی‌آر‌تی» گفت: در زمانی که معاون حمل و نقل در شهرداری تهران بودم اتوبوس‌های «بی‌آر‌تی» وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری پایتخت شد که در حال حاضر و پس از گذشت چند سال این اتوبوس‌ها به سمت فرسودگی می‌روند.

وی افزود: در حال حاضر در حال مذاکره با شرکت‌های خودرو سازی داخلی هستیم تا بتوانیم این خودرو‌ها را برای شهر تهران تامین کنیم؛ همچنین باید ناوگان بسیار فرسوده شهر تهران نوسازی شود که اینکار نیازمند یک اقدام ضربتی است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: باید در زمینه تامین قطعات و ارائه خدمات بهتر به ناوگان حمل و نقل درون شهری تهران اقدامات لازم انجام شود.

تشکری هاشمی در مورد نوسازی تاکسی‌های شهر تهران گفت: تقریبا ۵۰ درصد ناوگان تاکسی‌های شهر تهران فرسوده هستند که نزدیک ۳۵ هزار تاکسی در شهر تهران به سن فرسودگی رسیدن و در تلاش هستیم ۷ هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم.
 

برچسب ها: تهران شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *