هنگام‌پور: نباید برای باخت‌ها دنبال بهانه باشیم/ تا اینجا از عملکرد سنتر اوکراینی راضی نیستم

0:01 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: در یکی از بازی‌هایمان ۱۷ ضربه پنالتی را خراب کریم و این یعنی از دست دادن ۱۷ امتیاز.

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در ابتدای لیگ برتر بسکتبال که با قبول ۳ باخت در دیدار‌های اخیر همراه بوده، اظهار داشت: اکنون دیگر زمان آن نیست که بگوییم دیر تمریناتمان را شروع کردیم و هنوز به آمادگی نرسیده‌ایم. باید موضوع زمان و دیر شروع شدن تمرینات را فراموش کنیم و نباید برای باخت‌ها دنبال بهانه باشیم. باید در فرصتی که تا آغاز هفته بعدی داریم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا در مصاف با تیم‌ها همتراز بتوانیم به پیروزی برسیم. به نظرم در ۲ بازی نخست با وجود باخت، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما در دیدار با مهرام اصلا خوب نبودیم.

وی افزود: می‌توانستیم در ۲ بازی اول پیروز میدان باشیم و حتی در یکی از بازی‌ها تنها با ۳ امتیاز اختلاف، نتیجه را واگذار کردیم. متاسفانه در هر ۳ بازی که شکست خوردیم ایراداتی داشتیم که منشا همگی آن‌ها عدم تمرکز بازیکنان در طول ۴ کوارتر بازی است.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با اشاره به دو مشکل مهم تیمش در بازی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در بازی‌های قبلی و به خصوص در دو بازی نخست ۲ موضوع باعث شد تا نتوانیم برنده شویم. مورد اول مربوط به تعداد بالای پنالتی‌های خراب شده از سوی بازیکنان است به طوری که در یکی از بازی‌هایمان ۱۷ ضربه پنالتی را خراب کریم و این یعنی از دست دادن ۱۷ امتیاز. مورد دوم مربوط به ضعف در ریباند بود. البته بازیکنانم در جریان بازی آمار بدی از در بخش ریباند دفاع ندارند، اما متاسفانه در لحظاتی به دلیل از دست دادن تمرکزشان در ریباند ضعیف عمل می‌کنیم و همین فرصت حمله و کسب امتیاز را به تیم حریف می‌دهد.

هنگام‌پور در پایان در واکنش به نمایش نه‌چندان مطلوب سنتر اوکراینی تیمش گفت: تا به این جای کار از عملکرد کریلکو فِسنکو راضی نبوده‌ام و من فکر می‌کردم که وی از آمادگی بیشتری برخوردار باشد. به نظرم او فعلا آمادگی مطلوبی ندارد، ولی ما صبرمان زیاد است و تا جایی که تیم ضربه نزند از این بازیکن استفاده خواهیم کرد، ولی اگر حضورش به تیم آسیب بزند قطعا قید حضورش را خواهیم زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *